| کد خبر: 135345 |

صعود قیمت دلار از اول هفته/ردپای بازار طلای جهانی بر قیمت سکه

سکه امامی در سومین روز هفته به یک میلیون و 219 هزار و 350 تومان رسید.

تین نیوز

 سکه امامی در سومین روز هفته به یک میلیون و 219 هزار و 350 تومان رسید.

 

بازار سکه پس از روند صعودی که از اول هفته به خود گرفت در روز دوشنبه با افت قیمت رو به رو شد. بازار طلای جهانی در روز جمعه در واکنش به تصمیمات فدرال رزرو و افزایش نرخ بهره، افزایش قیمت داشت. به همین ترتیب در بازار داخلی نیز سکه همسو با بازار طلای جهانی در دو روز گذشته روندی صعودی به خود گرفت.

 

اما این در حالی است که قیمت طلا امروز به پایین ترین رقم خود در طی 4 هفته گذشته رسید. قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد کاهش به 1252 دلار و 40 سنت رسید. به همین ترتیب، بازار سکه نیز با کاهش قیمت رو به رو شد. سکه امامی با کاهش 150 تومان نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیون و 219 هزار و 350 تومان رسید. از سوی دیگر سکه تمام بهار آزادی و نیم سکه با قیمت مشابه روز گذشته در بازار به فروش رسیدند.

 

صعود قیمت دلار از اول هفته/ردپای بازار طلای جهانی بر قیمت سکه

بازار ارز خلاف بازار سکه، از آغاز هفته همچنان با روند صعودی رو به رو شده است. برخی کارشناسان بر این باورند با نزدیک شدن به عید فطر، تقاضا برای ارز مسافرتی موجب شده است که دلار از شنبه روندی صعودی داشته باشد. به طوری که در روز گذشته دلار اولین افزایش دورقمی خود را در یک ماه گذشته تجربه کرد و به همین ترتیب امروز نیز با افزایش 11 تومان نسبت به روز گذشته با قیمت 3 هزار و 761 تومان در بازار به فروش رسید.

 

از طرف دیگر برخی معامله گران معتقدند تاثیرات افزایش نرخ بهره در بازار داخلی موجب این افزایش قیمت شده و حتی پیش بینی می کنند قیمت دلار به 4 هزار و 500 تومان نیز در ماه های آینده برسد.

 

به همین ترتیب ارزهای دیگر نیز با روندی افزایشی رو به رو شدند. یورو اروپا 4 هزار و 270 تومان، پوند انگلیس 4 هزار و 874 تومان و لیر ترکیه هزار و 110 تومان است.

 

صعود قیمت دلار از اول هفته/ردپای بازار طلای جهانی بر قیمت سکه

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.