| کد خبر: 135128 |

تکذیب ورشکستگی موسسه اعتباری ثامن

رئیس موسسه اعتباری ثامن شعبه نامجو رشت گفت: ورشکستگی موسسه اعتباری ثامن کذب محض است ما در پرداخت وجوه سپرده گذاران هیچگونه مشکلی نداریم.

تین نیوز

رئیس موسسه اعتباری ثامن شعبه نامجو رشت گفت: ورشکستگی موسسه اعتباری ثامن کذب محض است ما در پرداخت وجوه سپرده گذاران هیچگونه مشکلی نداریم.

 

سید رضا قاسمی  در خصوص هجوم یکباره مردم به موسسه ثامن جهت دریافت سپرده گفت: برخی شبکه های ماهواره‌ای که وابسته به شبکه منافین هستند، با پخش کلیپی مبنی بر اینکه موسسه ثامن ورشکست شده است سبب رعب و وحشت سپرده گذاران این موسسه شدند که بر اساس این امر شاهد هجوم مردم به شعبات بانک ثامن هستیم.

 

وی ادامه داد: نه ادغامی در کار است و نه به ما اعلام ورشکستگی شده است. دشمن به دنبال ایجاد آشوب در بین مردم و از بین بردن حس اعتماد مردم به ارگانهای نظامی است و بر این اساس با اعلام خبر کذب ورشکستگی موسسه اعتباری ثامن در تلاش برای برهم زدن آرامش مردم است.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: ما در پرداخت سپرده سرمایه گذاران هیچگونه مشکلی نداریم اما این هجوم یکباره سپرده گذاران سبب اختلال در پرداختها شده است.

 

به گزارش ایسنا، متاسفانه مردم چند ماهی است که شاهد وضعیت نامطلوب سپرده گذاران کاسپین و ثامن الحجج هستند و این امر سپرده گذاران این موسسه را نگران کرده است و از پنجشنبه با انتشار اخبار کذب ورشکستگی موسسه سپرده گذران به شعب موسسات اعتباری ثامن مراجعه کرده و خواستار دریافت کل سپرده هایشان هستند.

 

 قطعا مراجعه همزمان تعداد زیادی از سپرده گذاران به شعب کار را برای این موسسات سخت کرده است ولی مردم که دلهره مسدود شدن حساب هایشان را دارند چاره را در دریافت هرچه سریعتر سپرده های خود می دانند که این امر کاملا اشتباه است زیرا این کار سبب می شود تا افرادی که نیاز ضروری به دریافت سپرده دارند دچار مشکل شوند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.