| کد خبر: 131686 |

◄ رشد سودآوری غول کشتیرانی فرانسه

تین نیوز

شرکت کشتیرانی CMA CGM  فرانسه اعلام کرد که درآمد این شرکت در 3ماهه ابتدایی سال جاری میلادی به 866 میلیون دلار رسیده است.

 

این دستاورد پس از ضرر 100 میلیون دلاری در سه ماه ابتدایی سال گذشته میلادی، یک بازگشت فوق‌العاده را برای غول کشتیرانی فرانسه نشان می‌دهد.

 

در 3 ماهه نخست امسال حجم محموله‌هایی که این شرکت کشتیرانی جابه‌جا کرده است افزایش چشمگیری داشته ، و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 34.2 درصدی را نشان می‌دهد و این اتفاق مرهون ادغام کشتیرانی APL با شرکت CMA CGM است.

 

مشخصا، درآمد خالص عملیاتی این شرکت در این دوره به 56 میلیون دلار رسید و دلیل این امر نیز افزایش درآمد کشتیرانی به ازای هر کانیتنر و همچنین کنترل هزینه‌ها بوده است. سود خالص کشتیرانی CMA CGM در این مدت 26 میلیون دلار گزارش شده است.

 

غول کشتیرانی فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این نتایج نشان‌دهنده کارایی عملیاتیی و تخصص CMA CGM است و ما را در صدر بهره‌وری عملیاتی در بین سایر شرکت‌های کشتیرانی پیشرو قرار می‌دهد.

 

این شرکت کشتیرانی در ادامه بیانیه خود آورده است: در شرایط فعلی کشتیرانی که همچنان با تاثیرات فضای حمل‌ونقل دست و پنجه نرم می‌کند، CMA CGM رویکرد مثبت و کارامد خود را که از اواخر سال گذشته میلادی آغاز کرد ادامه می‌دهد.

 

CMA CGM افزود: گرچه صنعت کشتیرانی هنوز هم با شرایط ناپایداری روبروست، ما اعتقاد داریم که استراتژی اخذ شده در سه ماهه پیش‌رو نیز موجب بهبود نتایج عملیاتی ما خواهد شد. تمرکز ما روی بهبود بخش عملیاتی و ابداعات تازه‌ای خواهد بود که موحب سوادآوری بیشتریان مشتیریان ما خواهد شد. ما تلاش‌ خود را برای بهبود جایگاه خودمان به عنوان یک بازیگر مهم در این صنعت دنبال می‌کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.