| کد خبر: 131421 |

معاون مدیرعامل ATR:

◄ ورود یکباره 4 فروند هواپیما در تاریخ صنعت هوانوردی بی‌نظیر است

تین نیوز

معاون مدیرعامل ATR با بیان اینکه ایران رکورددار ورود 4 فروند هواپیما نو به صورت هم‌زمان است، گفت: ما به تعهدات خود در برجام پایبند خواهیم بود.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، معاون مدیرعامل ATR در نشست خبری ورود چهار فروند هواپیمای ای تی آر با بیان اینکه، این برای من افتخار است که با این هواپیماها که قرار است فرودگاه‌های کوچک ایران را به هم متصل کند به این کشور آمده‌ام، گفت: این یک روز خاص برای کشور ایران است؛ چرا که در تاریخ صنعت هوانوردی به یاد ندارم 4 فروند هواپیما به یکباره وارد کشوری شود.

 

وی در همین رابطه ادامه داد: تاکنون بیش از 1600 فروند از این هواپیما فروخته شده است.

 

جیوانی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰۰ شرکت هواپیمایی در ۱۰۰ کشور جهان از این هواپیماها استفاده می‌کنند، عنوان کرد: در هفته گذشته قراردادی با هند منعقد کردیم که طی آن ۵۰۰ فروند از این مدل را به هند می‌فروشیم.

 

معاون مدیرعامل ATR اظهار داشت: این کمپانی از  هما برای اینکه بتواند از این هواپیماها در مسیرهای کوتاه پرواز کند حمایت خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه ما به تعهدات خود در برجام پایبند هستیم، بیان کرد: تمام شرکت‌ها و پارتنرهای ایتالیا و ایران در تمام دنیا براساس قوانین و مقررات فعالیت می‌کنند.علاوه بر قرارداد کنونی با هما،  یک قرارداد جانبی با این شرکت هواپیمایی برای پشتیبانی این هواپیماها منعقد کرده‌ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.