| کد خبر: 131146 |

مدیر عامل شرکت آریا بنادر ایرانیان در نمایشگاه حمل و نقل ریلی؛

◄ یک ماه دیگر ال سی هندی‌ها باز می‌شود

تین نیوز

مدیر عامل شرکت آریا بنادر ایرانیان گفت: تجهیزات سرمایه‌گذار هندی تا یک ماه دیگر وارد بندر چابهار می‌شود. 

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ابراهیم یاسری به بیان اینکه توسعه بندر چابهار دوبخش دارد گفت: یکی بخش زیرساخت است که در دست سازمان بنادر است و سازمان هم به دنبال این بود که این بخش را افتتاح کند که بعد از انتخابات حتما افتتاح می‌شود.

 

او افزود: ما هم به عنوان شرکت آریا بنادر ایرانیان در بخش روبنایی هستیم یعنی تامین تجهیزات که طبق برنامه دارد پیش می‌رود. بخشی از تجهیزات هم در حال انتقال است و برای بخشی هم به دنبال بازگشایی ال سی هستیم. ما یک فرصت دو ساله داریم که از نظر خودمان طبق برنامه داریم پیش می‌رویم.

 

مدیر عامل شرکت آریا بنادر ایرانیان با اشاره به حضور سرمایه‌گذاری هندی در بندر چابهار تاکید کرد: یک بخش هم هندی‌ها هستند که کمی از برنامه عقب هستند. 

 

او تاکید کرد: در واقع ما و هندی‌ها کاملا با هم هستیم و جدا از ما نیستند. حتی کمیسیون معاملات آنها 4 عضو دارد که از دو نفر هندی و دو نفر از طرف ما هستند.

 

یاسری با بیان اینکه فرایند برگزاری مناقصه شرایط خاصی دارد و باید این شرایط مهیا شود اظهار داشت: دوبار مناقصه گذاشتیم اما چارچوب‌های مناقصه طوری است که در نهایت باید دو شرکت کننده باقی بماند. و چون مثلا به یک شرکت‌کننده رسیدیم مناقصه را تکرار کردیم.

 

او اضافه کرد: فکر کنم هفته دیگر کارشناسان و همکاران ما راهی هند می‌شوند. پاکات که باز شود فکر می‌کنم ال سی آنها هم باز می‌شود تجهیزات خودشان را به چابهار می‌آورند. 

 

مدیرعامل شرکت آریا بنادر ایرانیان تصریح کرد: تمام این اتفاقات در چارچوب قانون و مقررات هند است و آنها هم مثل ما قوانین سختی دارند که باید حتما آها را رعایت کنند و بر همین اساس تصورم این است که تا حدود یک ماه دیگر ال سی آنها باز خواهد شد. 

 

یاسری درباره فرایند تجهیز بندر چابهار نیز گفت: برخی از این تجهیزات باید ساخته شود و برخی هم دو الی سه ماهه تامین می‌شود. از این نظر مثل ما هستند. خود ما هم مثلا جرثقیل را خریدیم و آوردیم اما برخی تجهیزات باید ساخته شود و مثلا 15 ماه ساخت آن طول می‌کشد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.