| کد خبر: 5964 |

توسعه صنعت گردشگری، نیازمند ایجاد زیرساخت ها است

تین نیوز |  رئیس کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان گفت: برای توسعه صنعت گردشگری، ایجاد زیرساخت ها یک اصل اساسی است.
 مسعود گلشیرازی در جمع اعضای کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان، تصریح کرد: سند آمایش سرزمین استان اصفهان بر مبنای توسعه بخش خدمات از جمله گردشگری تنظیم شده است و فعالان اقتصادی با چنین رویکردی می توانند به سرمایه گذاری در بخش گردشگری تشویق شوند.
وی از همکاری شورای شهر، شهرداری و استانداری در راستای تقویت صنعت گردشگری استان اصفهان خبر داد و گفت: همکاری سازمان های مسئول و فعالان اقتصادی می تواند فضای اقتصادی استان را متحول سازد.
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان صنعت گردشگری را صنعتی سبز و پایدار برشمرد و اظهار داشت: اگر این صنعت در اقتصاد شهر نهادینه شود شاهد اشتغال زایی و رونق فضای کسب و کار برای همه بخش ها جامعه خواهیم بود زیرا این صنعت اختصاص برای یک بخش خاص تعلق ندارد و تمام اقشار جامعه به ویژه قشر کم درآمد از آن بهره می برند.
گلشیرازی از تشکیل یک شرکت توسعه زیرساخت های گردشگری در استان اصفهان خبر داد و بیان داشت: این شرکت می تواند سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در بخش زیرساخت ها تشویق کند .
محمدرضا رجالی رئیس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق اصفهان در این جلسه خواستار توجه به برند اصفهان برای تبلیغ در شبکه های ارتباطی شد و گفت: به همت اتاق اصفهان و با همکاری استانداری، شورای شهر و شهرداری اصفهان نام های معرفی اصفهان برای جذب گردشگران خارجی در دست بررسی است.
محمودگلکار دیگر عضو این کمیسیون در این جلسه خاطرنشان کرد: برای رونق بخشی به صنعت گردشگری در اصفهان نیازمند همگرایی و همدلی بین مسوولین بخش دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی است تا با یک کار گروهی زمینه جذب گردشگران خارجی را فراهم سازند.
علی کرباسی زاده دیگر عضو کمیسیون توجه به شرکت های روابط عمومی گردشگری بین المللی را جزو مهمترین رویکردهای صنعت گردشگری اصفهان برشمرد و گفت: در این راستا مذاکراتی با شرکت های اروپایی جهت جذب گردشگران صورت گرفته است.
مصطفی فنایی دیگر عضو کمیسیون در این جلسه حمل و نقل جاده ای و ارایه خدمات مناسب در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر برای حمل گردشگران خارجی در داخل و خارج شهرها سیستم مشخصی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: اختصاص خودروهایی به تورهای گردشگری در سطح شهرها جهت حمل و نقل گردشگران خارجی و ارایه خدمات مناسب می تواندزمینه به توسعه این صنعت در ایران کمک کند .
سید اسماعیل محمودی دبیرکل اتاق اصفهان از آمادگی این تشکل برای تشویق فعالان اقتصادی و ارایه فرصت های سرمایه گذاری در این بخش خبر داد وگفت: اتاق می تواند با ارتباطات بین المللی با سایر اتاق ها، زمینه معرفی ظرفیت های گردشگری استان اصفهان را فراهم سازد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.