| کد خبر: 163687 |

اپلیکشین 141 برای سهولت مسافران نوروزی

​رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: مسافرانی که مایل به استفاده از اپلیکشین 141 هستند می‌توانند این نرم افزار را دریافت و نصب کنند.

تین نیوز

​رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: مسافرانی که مایل به استفاده از اپلیکشین 141 هستند می‌توانند این نرم افزار را دریافت و نصب کنند.

به گزارشتین‌نیوز، محمدعلی اسماعیل‌زاده پیرامون تعداد ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: بر اساس اطلاعات اخذ شده از 94 دستگاه تردد شمار بر خط در 24 ساعت گذشته، متوسط تردد ساعتی تعداد 408 دستگاه در یک ساعت به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته با افزایش 13.3 درصدی همراه بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: متوسط تردد ساعتی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون با افزایش 6 درصدی همراه بوده است. سرعت متوسط در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته 88.5 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

وی پیرامون تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان اصفهان بیان کرد: تعداد وسایل‌نقلیه ورودی به استان اصفهان 129 هزار و 354 و تعداد وسایل نقلیه خروجی از استان نیز 122 هزار و 275 به ثبت رسیده است. همچنین ساعت اوج متوسط تردد در محورهای استان 18 تا 19 ثبت شده است. 

اسماعیل‌زاده پیرامون بیشترین تردد در محورهای استان بیان کرد: بیشترین تردد در محورهای مورچه‌خورت-اصفهان با متوسط تردد یک هزار و 591 خودرو در یک ساعت و با سرعت متوسط 82.9 کیلومتر بر ساعت، اصفهان-مورچه‌خورت با متوسط تردد یک هزار و 267 خودرو در ساعت اوج و با سرعت متوسط 80.5 کیلومتر بر ساعت و کاشان-قم با متوسط تردد یک هزار و 414 خودرو در یک ساعت و با سرعت متوسط 88.8 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

به گزاطش باشگاه خبرنگاران جوان او گفت: فولادشهر-اصفهان و مورچه‌خورت-اصفهان در ساعات 11 تا 12 و سه‌راهی مبارکه-بهارستان در ساعت 19 تا 20 به عنوان محورهای پر تردد تعیین شده‌اند؛در پایان برای داشتن سفری ایمن به منظور اطلاع از وضعیت راههای کشور قبل از سفر با تلفن گویای 141 و انتخاب گزینه 4 تماس برقرار کنند.

 مسافرانی که مایل به استفاده از اپلیکشین 141 هستند می‌توانند این نرم افزار را از سایت www.141.ir دریافت و نصب کنند و به صورت آنلاین اطلاعات لازم در مورد وضعیت تردد در راه‌های کشور را دریافت کنند.



 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.