| کد خبر: 162822 |

افتتاحیه 15 خانه ورزش در روستاهای کاشان

شهروند خبرنگار تین‌نیوز/ مراسم افتتاحیه 15 خانه ورزش در 15 روستای تابعه شهرستان کاشان صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان در مشهد اردهال کاشان برگزار شد.

تین نیوز

گروه شهروند‌خبرنگار/ محمد ملک‌آبادی: مراسم افتتاحیه 15 خانه ورزش در 15 روستای تابعه شهرستان کاشان صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان در مشهد اردهال کاشان برگزار شد.

در این مراسم که صبح امروز در مجموعه فرهنگی گردشگری اردهال کاشان برگزار شد،  15 خانه ورزش روستاهای استرک،راوند، حسن‌آباد، بخش‌داری مرکزی، دره و شهر مشکات و در بخش نیاسر خانه‌های ورزش روستاهای غیاث‌آباد، برزآباد، کمال‌الملک، قه و چنار، در بخش برزک خانه ورزش روستاهای مرق و ازوار و همچنین در بخش قمصر خانه‌های ورزش روستاهای جوشقان قالی و کامو افتتاح و بهره‌برداری رسید.

سید علی افرایشی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان در مراسم افتتاحیه، افتتاح این تعداد خانه ورزش روستایی را در کاشان گامی در جهت توسعه ورزش در روستاهای کاشان دانست.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این 15 خانه ورزش روستایی تعداد روستاهای دارای خانه ورزش کاشان به 36 روستا افزایش‌یافته است، افزود: روستای آزران در بخش بزرک کاشان در سال 91 نخستین روستا در کشور بود که صاحب‌خانه ورزش شد و همین امر سبب شد تا این الگو در کشور پیاده شود و به دنبال روستای آزران 5 روستای ویدوجا، چاله قره، سادیان، جوینان و جوشقان نیز در همان سال صاحب‌خانه ورزش شدند.

به گفته وی، 15 خانه ورزش روستایی کاشان نیز در شهریور سال 95 در روستاهای  تجره، پنداس، ورکان، ویدوج، نشلج، علوی، حسنارود، وادقان، جوشقان، سن س ، آب شیرین، احمدآباد ده زیره، قزاآن، قهرود و الزگ افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 رئیس هیئت ورزش روستایی یادآور شد: خانه‌های ورزش روستایی به فوتبال دستی، راکت تنس روی میز، میز تنیس،  توپ تنیس، تور میز تنیس با پایه، تشک تاتمی، راکت بدمینتون، توپ بدمینتون، حلقه کمری، شطرنج،  صفحه دارت 17 اینچ، توپ فوتبال، طناب، توپ والیبال، تیر دارت، تیرک والیبال با پایه، تیرک دروازه گل، وسایل دال پلان، وسایل بازی هفت‌سنگ، توپ هفت‌سنگ، تابلو خانه ورزشی 1متر *80 سانتی‌متر، کله‌قندی پلاستیکی، طناب و توپ آسفالتی مجهز هستند.  

افراشی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح خانه‌های ورزش روستایی در روستاهای تابعه شهرستان کاشان استعدادهای ورزشی روستایی بتوانند خود را امکانات ورزشی موجود برای تربیت جسم و روح خود استفاده کنند و بتوانند خود را به ورزش شهرستان و استان و درنهایت به ورزش کشور معرفی کنند. 

در این مراسم خانه‌های ورزش روستاهای استرک، استرک، راوند، حسن‌آباد، بخش‌داری مرکزی، دره و شهر مشکات و در بخش نیاسر خانه‌های ورزش روستاهای غیاث آباد، برزآباد، کمال‌الملک، قه و چنار، در بخش برزک خانه ورزش روستاهای مرق و ازوار و همچنین در بخش قمصر خانه‌های ورزش روستاهای جوشقان قالی و کامو افتتاح و بهره‌برداری رسید.

در حال حاضر از تعداد 56 روستای تابعه شهرستان کاشان 30 روستا از خانه ورزش برخوردار هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.