| کد خبر: 151431 |

مدیر مطالعات و برنامه ریزی اتوبوسرانی اصفهان:

۶۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان فرسوده است

مدیر مطالعات و برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان را ۸.۵ سال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان فرسوده است.

تین نیوز

مدیر مطالعات و برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان را ۸.۵ سال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان فرسوده است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، علیرضا آغاسی اظهارکرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با ۹۷ خط اتوبوس و بالغ بر ۲ هزار کیلومتر شبکه خطوط، روزانه امر خطیر جابه جایی مسافر داخل شهر اصفهان را برعهده دارد.

وی با اشاره به راه اندازی خطوط تندروی اتوبوس ها در شهر اصفهان، گفت: خط۳ سامانه تندرو از پایانه ارغوانیه تا میدان جمهوری از ۳ ماه پیش فعال شده و با رضایت شهروندان روبه رو بوده است.

مدیر مطالعات و برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان افزود: خط ۲ سامانه تندرونیز  هم اکنون از میدان قدس تا میدان جمهوری با ۲۰ دستگاه اتوبوس فعال است.

وی با اشاره به اینکه در آینده با شبکه ای که مطالعات آن در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان انجام شده است، حدود ۱۲ خط سامانه تندرو در شهر اصفهان فعال می شود، ابراز امیدواری کرد که با طراحی شبکه های جدید، خدمات بیشتری به شهروندان ارایه شود.

آغاسی جابه جایی اتوبوس ها در خطوط مختلف در ساعات پیک ترافیکی برای سرویس دهی بهتر به مسافران درون شهری را امری اجتناب ناپذیر دانست و اظهارکرد: وقتی اتوبوسی از یک خط به خطی دیگر جابه جا می شود به واسطه سیستمی که در اتوبوس نصب است، کارت اتوبوس و شماره خط آن تغییر و اطلاعات مربوط به کرایه هم با توجه به خط مورد نظر، تغییر می کند.

وی ادامه داد: در واقع هر اتوبوسی که جابه جا شود کلیه اطلاعات خط جدید در اتوبوس لحاظ شده و اتوبوس با اطلاعات جدید وارد خط می شود.

مدیر مطالعات و برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با اذعان به اینکه  ناوگان اتوبوسرانی اصفهان ناوگانی نو نیست، میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان را ۸.۵ سال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان فرسوده است.

 وی با اشاره به خرید اتوبوس های جدید، تصریح کرد: اتوبوس های  نو در یک خط وارد نمی شود بلکه بر اساس میانگین عمر خطوط، نیازمندی ها و آسیب شناسی خطوط توزیع می شوند تا خدمت رسانی خوبی به شهروندان انجام دهیم.

آغاسی یادآور شد: طی ۲ ماه گذشته۱۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تزریق و یک سال عمر ناوگان را کاهش داده است.

وی خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک با ورود اتوبوس های جدید، اتوبوس های فرسوده از رده خارج خواهند شد.

 

منبع: شهرفردا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.