| کد خبر: 150545 |

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پیاده‌راه تاریخی چهارباغ اصفهان

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به همراه مسئولان استان اصفهان، از پیاده‌راه تاریخی چهارباغ شهر اصفهان بازدید کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به همراه مسئولان استان اصفهان، از پیاده‌راه تاریخی چهارباغ شهر اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی و هیات همراه پیش از شرکت در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان از پیاده راه تاریخی چهار باغ اصفهان بازدید کرد.

گفتنی است، این پیاده‌راه از محدوده دروازه دولت و کاخ جهان نمای شهر اصفهان آغاز می‌شود و تا سی وسه پل اصفهان ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است کل طول این پیاده‌راه 1200 متر است که هم اکنون هزار متر آن در دست بهره‌برداری قرار دارد.

این پروژه در انتهای سال 95 آغاز شده و ابتدای سال جاری به بهره‌برداری رسیده و قرار است در بخش میانی مورد کاوش‌های باستان شناسی قرار گیرد تا براساس اسناد تاریخی جوی‌های این بخش احیا شود.

وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پیاده‌راه اصفهان از پروژه بدنه‌سازی چهارباغ که شامل احیای بافت فرسوده جنب این پیاده‌راه می شود و مورد بازسازی قرار گرفته نیز بازدید کرد. /

وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر چهارشنبه وارد اصفهان شد تا در یک سفر سه روزه از برخی طرح های عمرانی استان اصفهان بازدید و در افتتاح برخی دیگر شرکت می کند.

وی در نخستین روز سفر خود به اصفهان از طرح های توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و عملیات اجرایی آزادراه شرق اصفهان بازدید کرد.

بازدید از دو بانده محور اصفهان- اردستان و افتتاح روکش آسفالت در سطح استان و افتتاح WIM 'توزین درحال حرکت' از دیگر برنامه های امروز سفر وزیر راه و شهر سازی به اصفهان است.

افتتاح 15 کیلومتر از آزاد راه غرب اصفهان، آغاز عملیات اجرایی احیای بافت فرسوده محله همت آباد، بازدید از طرح قطارشهری بهارستان، افتتاح ایستگاه راه آهن ریز و 12 کیلومتر خط اتصال به فولادمبارکه و بازدید از طرح دو خطه شدن مسیر ریلی زرین شهر به بافق از برنامه های فردا در سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان است.

بر اساس برنامه پیشنهادی سفر وزیر راه و شهرسازی، وی روز جمعه نیز از فلاورجان و طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران بازدید می کند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.