| کد خبر: 150189 |

نمایشگاه ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی و خدمات شهری در اصفهان گشایش یافت

دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی، خدمات شهری، خودرو دیزلی، قطعات و صنایع وابسته عصر چهارشنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان افتتاح شد.

تین نیوز

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه تا روز شنبه 15 مهرماه سالجاری با حضور 50 شرکت از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و کرمان در هفت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در ساعات بازدید 15 تا 21 برگزار می شود.

همچنین نمایندگانی از برندهای خارجی هیوندای، بوماگ، کوبلکو، شانتویی، اکس سی ام جی،SMR ، هیتاچی، ماموت، جک، داف، کاوه دیزل (Siso)، میتسوبیشی فوسو (Fuso)، مایان، ماشین آلات ال جی و EKP و HP.US در این نمایشگاه حضور دارند.

دو برند کوبلکو ژاپن و بوماگ آلمان که تاکنون نمایندگی ایرانی نداشته و به تازگی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده نیز از طریق نمایندگان خود در این نمایشگاه حضور دارند.

از جمله برندهای داخلی حاضر در این نمایشگاه بهمن دیزل، سیبا موتور، ایران کاوه، سایپا، تیراژه ماشین، تیراژ دیزل و سنو پارس است.

ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی، خدمات شهری، خودرو دیزلی، قطعات و صنایع وابسته و انواع بیل، لودر، بکهولودر، دامتراک، کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس و لیفتراک و قطعات جانبی مانند لاستیک و زنجیر، محصولات، تجهیزات و ابزارهایی است که در دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی، خدمات شهری، خودرو دیزلی، قطعات و صنایع وابسته ارائه و معرفی می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با ایرنا، بیان کرد: حضور متخصصان و مسئولان مربوطه در این نمایشگاه می تواند کمک بزرگی به ایجاد انگیزه در شرکت های داخلی و خارجی داشته باشد که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

علیرضا صلواتی افزود: از جمله مهمترین نکات این نمایشگاه، نمایش توانمندی شرکت های داخلی در تولید بیش از 50 درصد ماشین آلات بویژه ماشین های سنگین است که نیازمند حمایت مسئولان و مصرف کنندگان داخلی برای ادامه و پیشرفت تولیدات خود هستند.

وی گفت: ارتقا کیفیت اجرای پروژه های عمرانی در زمان و با هزینه کمتر در گرو استفاده از ماشین آلات و ابزارهای نو و به روز است.

صلواتی افزود: اکنون بستر استفاده از ابزار و ماشین آلات نوین در فعالیت های عمرانی و خدماتی شهر در حال توسعه و گذار اصفهان با توجه به اجرای پروژه های بزرگی مانند مانند احداث حلقه چهارم ترافیکی و خطوط قطار شهری، فراهم است.

وی اضافه کرد: شهرداری با ایجاد الزاماتی در انعقاد قراردادها برای اجرای پروژه ها می تواند حمایت خود را از ماشین آلات و ابزارهای نوین بویژه در حوزه تولیدات داخلی داشته باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: در برنامه اصفهان 1400، افزایش بهره وری رفتارها و برنامه ها در دستور کار قرار گرفته است تا بتوان هزینه های جاری شهر را کاهش داد که استفاده از ابزارهای نوین و به روز می تواند نقش موثری در افزایش بهره وری داشته باشد.

 

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.