| کد خبر: 149853 |

شهردار کاشان:

برنامه چهار ساله حل مشکلات ترافیکی شهری کاشان تدوین می‌شود

شهردار کاشان با بیان اینکه برنامه چهار ساله حل مشکلات ترافیکی شهری کاشان تدوین می‌شود، گفت: تکمیل پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در اولویت هستند.

تین نیوز

شهردار کاشان با بیان اینکه برنامه چهار ساله حل مشکلات ترافیکی شهری کاشان تدوین می‌شود، گفت: تکمیل پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در اولویت هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، سعید ابریشمی‌راد بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر ضمن قدردانی از زحمات شورای چهارم و شهردار اسبق اظهار داشت: بزرگترین سرمایه قابل اتکا برای ادامه کار پرسنل خدوم و پرتوان شهرداری است.

شهردار کاشان با بیان اینکه سبک مدیریتی اقتدار مبتنی بر احترام سرلوحه کاری است، افزود: از آنجا که وضعیت امروز همانند آغاز شهرداری در شورای چهارم نیست، طبیعتا ممکن است شاهد تغییراتی باشیم و لذا این موضوع ممکن است موجب بروز تنش شود که لازم است آستانه تحمل بالا برود.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه بر اساس محدودیت در منابع پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و بیشتر در اولویت قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: چند کمیته از جمله فنی، بررسی مطالبات، بررسی قراردادها و غیره تشکیل می‌شود و در مورد پروژه‌های بدون قرارداد نیز تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

وی ضمن اشاره به تدوین برنامه چهار ساله حل مشکلات ترافیکی شهری تصریح کرد: حل مشکل ترافیک شهری سخت‌ترین کار است و لذا بر روی دو یا سه مورد ترافیکی تمرکز کرده و برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

شهردار کاشان ضمن اشاره به اصلاح ساختار مدیریت شهری براساس کارآمدی ابراز داشت: شورای شهر کاشان حق دارد در هر زمینه‌ای از شهرداری سوال کند و خود را نیز ملزم به اجرای مصوبات شورای شهر می‌دانم.

ابریشمی‌راد از انتصاب سعید عطایی شاد به عنوان مشاور اجتماعی و فرهنگی و امور شورای شهرداری کاشان خبر داد و بیان کرد: لازم است ریسک‌پذیری بیشتر شود تا بار شهرداری کاشان به مقصد برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.