| کد خبر: 145434 |

خط یک متروی اصفهان تا پایان سال به صفه می‌رسد

استان‌ها > اصفهان - مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است که خط یک متروی اصفهان تا پایان امسال تکمیل شده و به ایستگاه دفاع مقدس واقع در ترمینال صفه اصفهان برسد.

تین نیوز

 مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است که خط یک متروی اصفهان تا پایان امسال تکمیل شده و به ایستگاه دفاع مقدس واقع در ترمینال صفه اصفهان برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسه هیأت مدیره سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با محوریت بررسی و رفع مشکلات روند تکمیل ادامه ایستگاه‌های خط یک قطار شهری اصفهان و حومه شامگاه جمعه در محل ایستگاه کوی امام برگزار شد.

سرپرست سازمان قطار شهری اصفهان و حومه نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تکمیل هرچه سریع‌تر 4 ایستگاه باقیمانده از خط یک متروی اصفهان گفت: در حال حاضر باید تمرکز مشاوران، پیمانکاران و مدیران مجری طرح بر تعیین و تأمین مصالح، حل مشکلات موجود و افزایش سرعت تکمیل ساخت باشد.

محمد نورصالحی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای کاهش سرفاصله زمانی مترو تا 10 دقیقه و افزایش مدت زمان بهره‌برداری تا ساعت 20 صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر متروی اصفهان از ساعت 7 صبح تا 15 در مسیر قدس تا آزادی به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند و تلاش مجموعه بر این است که این زمان به ساعت 6 صبح تا 20 برسد.

خط یک متروی اصفهان تا پایان سال تکمیل می‌شود

مشاور عالی شهردار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته برای تکمیل خط یک متروی اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است که خط یک متروی اصفهان تا پایان امسال تکمیل شده و به ایستگاه دفاع مقدس واقع در ترمینال صفه اصفهان برسد.

محمدجواد شعرباف با بیان اینکه در حال حاضر قطار شهری اصفهان از ایستگاه قدس واقع در شهرک عاشق‌آباد آغاز شده و تا ایستگاه آزادی واقع در دروازه شیراز اصفهان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی بر این است که ایستگاه‌های امام حسین (ع) و انقلاب نیز در کنار چهار ایستگاه دانشگاه، کارگر، کوی امام و دفاع مقدس تا پایان سال تکمیل شوند.

وی به ضرورت توجه مسئولان به تکمیل خط یک متروی اصفهان اشاره کرد و افزود: با توجه به نگاه مثبت مدیران استان و مدیران شهری، شورای شهر و کارکنان سازمان قطار شهری، بدون شک تلاش می‌کنیم که این خواسته اساسی مردم را محقق کنیم.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.