| کد خبر: 138595 |

صدور مجوز راه‌اندازی 2 ایستگاه به معنای موافقت با افتتاح مترو است

رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر اصفهان گفت: میراث فرهنگی مجوز راه‌اندازی ایستگاه میدان امام حسین و انقلاب را صادر کرد که این اقدام به معنای مجوز بهره‌برداری از مترو است.

تین نیوز

 رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر اصفهان گفت: میراث فرهنگی مجوز راه‌اندازی ایستگاه میدان امام حسین و انقلاب را صادر کرد که این اقدام به معنای مجوز بهره‌برداری از مترو است.

فتح‌الله معین در پاسخ به اظهار نظر مدیرکل میراث فرهنگی در خصوص عدم هماهنگی شهرداری با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در خصوص بهره برداری از مترو اصفهان تا میدان آزادی و عبور از چهارباغ اظهار داشت: میراث فرهنگی مجوز راه‌اندازی دو ایستگاه میدام امام حسین (ع) و میدان انقلاب را صادر کرده است و از این رو صدور این مجوز به معنای چگونگی اجرای این طرح و مجوز بهره‌برداری از مترو است.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی ضوابط فنی عبور مترو از چهارباغ را ابلاغ کرده است، ابراز داشت: شهرداری اصفهان نیز مطابق با ضوابط تعریف شده از سوی میراث طرح عبور مترو از چهار باغ را اجرایی کرده است و کارشناسان دانشگاه علم و صنعت به نمایندگی از میراث فرهنگی ناظر برفعالیت‌های شهرداری بوده‌اند.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان، اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و اقدامات صورت گرفته میراث فرهنگی نباید موضوع دیگری را در خصوص عدم هماهنگی مطرح کند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.