| کد خبر: 93850 |

برگزاری جلسه کمیته هماهنگی پایانه مرزی اینچه برون

تین‌نیوز | سومین جلسه کمیته هماهنگی پایانه مرزی اینچه برون در سال 1395 برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان، کمیته هماهنگی پایانه مرزی اینچه برون گلستان با هدف بحث و تبادل نظر در زمینه بررسی طرحهای اقتصاد مقاومتی، بهینه سازی مصرف انرژی و ساماندهی سواریهای شخصی با حضور مدیرکل امنیتی استانداری گلستان، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان، معاون مرزبانی مرز اینچه برون، نماینده اداره کل گمرکات استان، مسئول دفتر نهاد ریاست جمهوری استان و رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی استان و شهردار اینچه برون در محل سالن اجتماعات اد اره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان تشکیل شد.

 این جلسات با هدف بحث و تبادل نظر در زمینه بررسی موضوعات مرتبط با خدمات دهی در مرز اینچه برون به صورت ماهیانه با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی مستقر در پایانه مرزی اینچه برون تشکیل می شد.

در این جلسه مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان با عنایت به سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت اجرای طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون از آن به عنوان یک فرصت اقتصادی ذکر کرد.

وی با توجه به آنکه اجرای طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون زیرساختهای لازم جهت توسعه استان را در زمینه صادرات و واردات فراهم می نماید افزود: پیاده سازی این طرح تعامل و مشارکت هرچه بیشتر دستگاههای اجرایی استان را می طلبد.

مهدی میقانی در این جلسه با توجه به نیاز ساماندهی سواری های شخصی فعال در مرز اینچه برون افزود: فعالیت سواری های شخصی در مرز اینچه برون مشکلاتی را برای مسافرین به خصوص در بحث امنیت سفر فراهم نموده است که این اداره کل جهت ساماندهی آنها با شهرداری اینچه برون اقداماتی را آغاز کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان با عنایت به آنکه دستگاههای اجرایی باید اهداف اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند، بیان داشت: در پایانه مرزی اینچه برون دستگاههای خدمات دهنده باید مصرف بهینه انرژی را سرلوحه کار خود قراردهند و جهت تسریع خدمات به مترددین اقدامات لازم جهت ایجاد پنجره واحد خدمات صورت گیرد.

در ادامه جلسه حیدر علی احمدی مدیرکل امنیتی استانداری گلستان با توجه به نیاز به پیگیری برخی طرحها توسط مقامات عالی استان خواستار برگزاری جلسات مشترک با حضور ایشان شدند و افزودند: برگزاری جلسات مشترک و تعامل مدیران آنها به روند توسعه استان سرعت می بخشد که افزایش سطح خدمات در پایانه مرزی اینچه برون از جمله اهداف استانداری گلستان است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.