| کد خبر: 86207 |

نشست هم‌اندیشی فرماندهان پلیس راه با روسای ادارات راه و شهرسازی استان یزد

تین‌نیوز | گردهمایی راهداران با پلیس راه با هدف تعامل بیشتر و مرور عملكرد سفرهای نوروزی  و هم اندیشی در ارتقای ایمن سازی محورها، با حضور روسای ادارات شهرستان های تابعه راه و شهرسازی استان و فرماندهان پلیس راه به میزبانی اداره كل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در این جلسه كه فرمانده نیروی انتظامی استان، مهمان این نشست بود، مدیر كل راه و شهرسازی استان ضمن تبریك ایام، از همه راهداران پر تلاش و فرمانده هان پلیس راه كه در ایام تعطیلات عید، شبانه روز برای ایمن سازی محور ها و آسایش مسافران نوروزی سفری امن و ایمن را رقم زدند تشكر و قدر دانی كرد.

دكتر نقصان محمدی در این نشست یادآور شد ، در حوزه راهداری، ایمنی راه ها اتفاق نمی افتد مگر اینكه مشق با هم بودن را تجربه كنیم بخصوص در 2 حوزه پلیس و راهداری ، كه حاصل این با هم بودن ، قطعا" نتایج ارزنده و خوبی را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار امیدواری كرد: ان شاالله بتوانیم در سالجاری،توجه بیشتری به  كیفیت راه‌ها داشته باشیم تا موجبات ارتقا ایمنی راه ها را فراهم سازیم و در برنامه ای مشخص نسبت به ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز اقدامات ایمنی لازم را انجام دهیم  تا در آینده شاهد هیچگونه حوادث جاده ای نباشیم.

رئیس شورای حمل و نقل استان با بیان اینكه خبر های حوادث جاده ای در ایام نوروز امسال ، بسیار تاسف بار بوده ، اظهار امیدواری كرد این با هم بودن و تداوم این همراهی می تواند در حركت رو به جلو نقش سازنده ای رادر كاهش این حوادث داشته باشد.

این مقام مسئول افزود: با كمك یكدیگر و استفاده از امكانات و تكنولوژی های روز و با بهره بری بالا از امكانات، می توان در ارتقا كیفی جاده ها، اقدامات خوبی را انجام داد.
وی تاكید كرد كه ان شاالله با برنامه ریزی كه انجام خواهیم داد به سوی ارتقا كیفیت راه ها و كاهش نقاط حادثه خیز، قدم های خوبی را بر خواهیم داشت وبا برگزاری این  نشست های دوره ای در طول سال به این هدف والا كه یكی از چند اصول برنامه این اداره كل در سال 95 است خواهیم رسید.

در ادامه سردار كاكاوند، فرمانده نیروی انتظامی استان، ضمن تشكر از همكاری اداره كل راه و شهرسازی استان یزد، گفت: در حوزه ایمنی راه ها، استان یزد از سطح قابل قبولی برخوردار بوده است و وضعیت خوبی را نسبت به سایر استان ها داشته ایم.

وی درخصوص ایمن بودن محورهای استان در مقایسه با میانگین سایر استان‌ها گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داشته‌ایم و این وضعیت موجود، حاصل تلاش جمع حاضر است.

در پایان و ادامه این گردهمایی، فرمانده پلیس راه استان با اشاره به میزان حوادث جاده ای اخیر گفت: در بررسی ها نشان داده شده است كه  واژگونی در برخی محور های استان بیشتر ین حوادثی بوده كه گزارش شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.