| کد خبر: 72026 |

اعطای اعتبارنامه منتخبین هیئت مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تین نیوز | با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اعتبارنامه اعضای اصلی و علی البدل هفتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که به امضای وزیر راه و شهرسازی رسیده است، به آنان اعطاء شد.  

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در این مراسم که در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد،  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ابرازامیدواری کرد هیئت مدیره دوره هفتم با همدلی و همفکری بتوانند سازمان را به جایگاه اصلی و در خور شأن مهندسان استان برسانند.

مهندس سید حسینی  با اعلام آمادگی دستگاه های مرتبط به ویژه راه و شهرسازی و شهرداری برای تعامل و همکاری با سازمان اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند بازوی فنی و مغز متفکر برای تصمیم گیری های اثرگذار در سطح استان باشد و اصل بر این است که هیئت مدیره جدید تمام تلاش خود را برای تقویت قوه مهندسی استان بکار گیرد.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: "من تمنا می کنم که اعضای هیئت مدیره جدید سازمان  تمام همّ و غمّ خود را بر این قرار دهند که جایگاه نظام مهندسی در سطح استان ارتقاء یابد و به یاری خدا  در سطوح فنی استان به ما کمک کنند. ما امروز به سازمان نظام مهندسی ساختمان و مساعدت های فنی - تخصصی آن  بسیار نیاز داریم."

در این مراسم که آقایان مهندس عظیمی زاده شهردار یزد مهندس یادگاری مدیر کل دفتر فنی استانداری وتنی چند از اعضای هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات نیزحضور داشتند،  مهندس رضایی مدیرکل راه و شهرسازی با بیان گزارشی از روند برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان و تشکر از تمامی عوامل اجرایی و دستگاه نظارتی انتخابات اظهار داشت: در این انتخابات ۴۹ نفر کاندیداهای واجد شرایط در ۷ رشته به رقابت پرداختند و ۱۷۴۹ نفر از مجموع  ۵۷۵۰ نفر از مهندسان در رأی گیری شرکت نمودند که در نتیجه ی رأی گیری انجام شده در روز شانزدهم مهرماه ، یازده نفر اعضای اصلی و ۷ نفر اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب گردیدند.

وی افزود: پس از بررسی شکایات و گزارش های موردی در وقت مقرر، نهایتاً صحت انتخابات تأیید و اعتبارنامه منتخبین صادر شد. وی برگزاری الکترونیکی انتخابات سازمان در دوره های ششم و هفتم  هیئت مدیره را موفق و توأم با صحت و سلامت توصیف کرد.

در ادامه مراسم اعتبارنامه های اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره دوره هفتم سازمان تقدیم آنان شد که در متن آن آقای دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرده است: هیئت مدیره با رعایت کامل موازین قانونی، اعتلاء و توسعه مهندسی را با مشارکت مهندسان نصب العین قرار دهد و در جهت تأمین حقوق شهروندی، ارتقاء کیفیت ساخت و ساز، حفظ جایگاه و شأن مهندسان در جامعه و ترویج و توسعه اخلاق حرفه ای، به عنوان مأموریت های بنیادین سازمان تلاش کند.

در این مراسم همچنین به نشانه سپاس از اعضای هیئت مدیره دوره قبل و نیز مسئولان و اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت انتخابات استان، به آنان لوح تقدیر اهداء شد.

گفتنی است در دوره جدید با توجه به عبور تعداد اعضای سازمان از مرز ۵ هزار نفر، تعداد اعضای هیئت مدیره سازمان از ۹ نفر به ۱۱ نفر افزایش یافته است که شامل ۴ نفر در رشته عمران، ۲ نفر در رشته معماری و ۵ نفر در سایر رشته های تخصصی سازمان است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.