| کد خبر: 71105 |

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان:

پایانه مرزی میرجاوه ورود مسافران و زائرین به کشور است

تین نیوز | میرشکاری معاون انتظامی و امنیتی استاندار به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از روند ورود زائرین خارجی اربعین حسینی به كشور از پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد .
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایان های استان سیستان و بلوچستان، وی ضمن تشکر و قدردانی از دستگاههای ذیربط در امر ورود زائران  پاکستانی به کشور گفت: از آنجایی که پایانه های مرزی میرجاوه دروازه ورود مسافرین و زائرین به کشور هستند و بطور مستقیم استقبال عاشقان اهل بیت (ع) از این مکان انجام میشود افزود: بایستی هر چه ارادت به امام حسین (ع) داریم در جهت خدمت رسانی به زائرین صرف کنیم.

میرشكاری با اشاره به اینکه زائرینی که وارد کشور میشوند سفیران کشور پاکستان هستند بر لزوم اقدامات فرهنگی و ایجاد فضای مناسب محرم اشاره كرد و اظهار داشت: باید اقدام لازم در جهت تشکیل کمیته استقبال از زائرین در پایانه مرزی میرجاوه توسط ادارات و نهادهای فرهنگی صورت پذیرد.

معاون انتظامی و امنیتی استاندار در پایان همکاری هر چه بیشتری بین بخشی در پایانه مرزی میرجاوه را تا پایان روند ورود زائرین خواستار شد.
 
خانقائی مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان ضمن ارائه گزارشی از ورود زائرین به كشور از طریق پایانه مرزی میرجاوه گفت: این مسافران که عمدتا از ایالتهای مختلف پاکستان هستند پس از طی مراحل قانونی در پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شده و توسط  ناوگان اتوبوسی و ناوگان عمومی داخلی به مرزهای غرب كشور اعزام مشوند.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان اظهار داشت : دستگاههای ذیربط بمنظور تسهیل در ورود كامل زائرین پاكستانی بطور تمام وقت كار تشریفات اداری را در پایانه مرزی میرجاوه انجام میدهند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.