| کد خبر: 163443 |

کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مهم‌ترین دغدغه‌ است

علیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهید رضا قانعی زارع مستقر در مشهد، گفت: براساس آمار‌ها سالانه تعداد زیادی از هم‌وطنان ما بر اثر وقوع حوادث جاده‌ای محروح و یا جان خود را از دست می‌دهند.

تین نیوز

استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهید رضا قانعی زارع مستقر در مشهد، گفت: براساس آمار‌ها سالانه تعداد زیادی از هم‌وطنان ما بر اثر وقوع حوادث جاده‌ای محروح و یا جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش تین‌نیوز علیرضا رشیدیان افزود:  اگر به آمار‌ها حوادث رانندگی به خوبی دقت شود شاهدیم که در هرسال به اندازه یک حادثه طبیعی مانند زمین لرزه خسارت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی زیادی گریبان‌گیر مردم و کشور می‌شود.

استاندار خراسان رضوی معلولیت، از دست دادن سرپرست خانواده، آسیب‌های فرهنگی واجتماعی از جمله خسارت‌های حوادث و تلفات رانندگی در کشور دانست و افزود: فرهنگ سازی از طریق تشکیل پویش‌های مردمی در جهت ترویج رانندگی درست، رعایت قوانین و سفر ایمن تاثیر به‌سزایی در کاهش حوادث رانندگی و ترافیکی دارد.

رشیدیان گفت: جمعیت هلال احمر با تشکیل پویش ملی “بهرفت” و “نه به تصادفات جاده‌ای” در این زمینه پیشگام است. ما باید به سمت تقویت و گسترش این پویش‌های مردمی برویم تا در آینده شاهد کاهش جدی حوادث رانندگی باشیم.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رشیدیان با اشاره به این‌که خراسان رضوی در مسیر تردد سالانه ۲۰ میلون زائر حرم رضوی قرار دارد، گفت: یکی از انتظارات ما از جمعیت هلال احمر این استان تقویت، گسترش و ادامه دار بودن این پویش مردمی است.

وی افزود: فعالیت فرهنگی نباید مقطعی باشد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.