| کد خبر: 156809 |

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان:

میزان گرد و غبار در اهواز به ۳ برابر حد مجاز رسید

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: میزان گرد و غبار در برخی از شهرهای استان خوزستان که در ساعات اولیه صبح افزایش یافته بود اکنون در حال کاهش است.

تین نیوز

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: میزان گرد و غبار در برخی از شهرهای استان خوزستان که در ساعات اولیه صبح افزایش یافته بود اکنون در حال کاهش است.

احمدرضا لاهیجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به میزان گرد و غبار در هوای برخی از شهرستان‌های خوزستان اظهار داشت: از ساعت 8 صبح امروز میزان گرد و غبار در هوای اهواز افزایش یافته به طوری که هزار و 263 میکروگرم بر متر مکعب اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: این میزان حدود 8.5 برابر حد مجاز است البته دیگر نقاط استان نیز با افزایش میزان گرد و غبار روبه‌رو شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: هوای شهرستان‌های دزفول با 300 میکروگرم بر مترمکعب، شوشتر با 244 میکروگرم بر مترمکعب و امیدیه با 88 میکروگرم بر متر مکعب گرد و غبار همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان گرد و غبار تاکنون در اهواز گزارش شده، گفت: میزان طبیعی ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است.

لاهیجان‌زاده همچنین درباره آخرین میزان گردوغبار در ساعت 9 عنوان کرد: هوای اهواز با 481، دزفول 315، امیدیه 85 و شوشتر با 68 میگروگرم برمتر مکعب گرد و غبار همراه بوده است که در اهواز 3 برابر حد مجاز است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.