| کد خبر: 148636 |

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور اعلام کرد

هوای همدان، اهواز و اراک ناسالم شد

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور هوای کلانشهرهای کشور در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد که بر این اساس چهار کلانشهر هوای پاک، 16 کلانشهر هوای سالم و سه کلانشهر هوای ناسالم داشتند.

تین نیوز

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور هوای کلانشهرهای کشور در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد که بر این اساس چهار کلانشهر هوای پاک، 16 کلانشهر هوای سالم و سه کلانشهر هوای ناسالم داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور شاخص کیفی هوای کلانشهرها و مراکز استانها در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح روز چهارم مهرماه 1396 را اعلام کرد.

بر این اساس بیرجند با شاخص ۱۵، شیراز با شاخص ۲۱، تبریز با شاخص ۴۲، و بجنورد با شاخص 48 در این بازه زمانی از هوای پاک برخوردار بودند.

همچنین در همین بازه زمانی یاسوج با شاخص ۵۸، قزوین با شاخص 61 ، کرمان با شاخص ۶۲، ایلام با شاخص ۶۴، قم با شاخص ۶۸، بندعباس با شاخص ۷۱، یزد با شاخص 74 ، زاهدان با شاخص ۷۸، کرج با شاخص ۸۲، بوشهر با شاخص ۸۳، اصصفهان با شاخص ۸۵، ارومیه با شاخص ۸۶، شهرکرد با شاخص ۸۶، تهران با شاخص ۸۹، خرم‌آباد با شاخص ۹۱، و مشهد با شاخص 98 هوایی سالم داشتند.

هوای همدان با شاخص ۱۰۵، اراک با شاخص ۱۱۹، و اهواز با شاخص 148 برای افراد حساس ناسالم بود.

شاخص هوای کمتر از 50 پاک، بین 51 تا 100 سالم، 101 تا 150 ناسالم برای گروه‌های حساس و بالاتر از 150 ناسالم برای همه گروه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.