| کد خبر: 148361 |

در گفت‌گو با تین‌نیوز، عنوان شد:

◄ فروش دو مرحله‌ای اوراق مشارکت برای تکمیل مترو کرمانشاه

مدیرعامل مترو کرمانشاه از فروش دو مرحله‌ای اوراق مشارکت به منظور تسریع در روند ساخت و تکمیل مترو این شهر خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل مترو کرمانشاه از فروش دومرحله‌ای اوراق مشارکت به منظور تسریع در روند ساخت و تکمیل مترو این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سعید سلیم ساسانی با اشاره به تلاش‌های زیادی که در سال‌های گذشته برای ساخت مترو کرمانشاه انجام گرفته است، اظهار کرد: با تغییر مصوبه ساخت قطار شهری کرمانشاه و انتقال خطوط ریلی به زیرزمین در بخشی از مسیر، قطارشهری کرمانشاه به مترو بدل شد و کار ساخت آن با جدیت دنبال می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تبدیل منوریل به مترو و قطارشهری از سال 93 در کرمانشاه کلید خورد و 80 کیلومتری که از داخل شهر عبور می‌کند مقرر شد تا قطارها از طریق تونل از زیر شهر تردد کنند.

ساسانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره‌ به تعداد واگن‌های قطارهای شهری کرمانشاه و افزود: تفاوت واگن در قطارهای متروی این شهر، تنها به دلیل کوتاهی مسیر در خطوط مترو کرمانشاه است و علت دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

مدیرعامل مترو کرمانشاه با تاکید بر میزان تقاضای سفر کمتر و بیش‌تر و رابطه مستقیم آن با تخصیص بودجه برای ساخت مترو در هر استان، یادآورشد: در تمام دنیا مرسوم است که پروژه‌های قطارشهری بنا بر نیاز و تناسب، بودجه دریافت می‌کنند و بر همین اساس این موضوع نزد مسئولان مترو در ایران نیز کاملا پذیرفته شده است.

وی با بیان این‌که «برای تسریع در روند ساخت مترو کرمانشاه و برای جذب سرمایه اقداماتی صورت گرفته است»، گفت: به همین منظور مقر شد تا در دو مرحله اقدام به فروش ارواق مشارکت به ارزش 100 و 180 میلیارد تومان شود که درحال فراهم کردن مقدمات آن هستیم.

ساسانی با تاکید بر این موضوع که در عمل کسری منابع مالی باعث برخی کندی‌ها در روند اجرای پروژه‌ها می‌شود، ابراز کرد: با وجود برخی کاستی‌ها، مترو کرمانشاه در هر متر به خوبی در حال ساخت است و مترصد هستیم تا با تامین منابع، به سمت تجهیز خطوط گام برداریم.

مدیرعامل مترو کرمانشاه با اشاره به به اقدامات انجام گرفته برای جذب سرمایه‌های خارجی گفت: جذب سرمایه از طریق فاینانس، دشواری‌های خاص خود را دارد که سعی داریم به این مهم دست پیدا کنیم.

ساسانی خاطرنشان کرد: اولویت ما جذب منابعی است که منافع بیشتری را برای کشور و مترو کرمانشاه به همراه داشته باشد و از خدمات کیفی‌تر نیز دراین زمینه استقبال می‌کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.