| کد خبر: 166000 |

◄ ایجاد استارت‌آپ‌های حمل‌ونقلی و گردشگری

در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت‌مدیره، مدیران شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و مدیران عامل شرکت‌های تابعه استفاده از کسب‌وکارهای نوین و استارت آپ‌ها برای ایجاد مزیت‌های جدید نسبت به کسب‌وکارهای سنتی تأکید شد.

تین نیوز

در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت‌مدیره، مدیران شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و مدیران عامل شرکت‌های تابعه استفاده از کسب‌وکارهای نوین و استارت آپ‌ها برای ایجاد مزیت‌های جدید نسبت به کسب‌وکارهای سنتی تأکید شد.

ولی آذروش مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا تأکید کرد: باید با استفاده از کسب‌وکارهای نوین و استارت آپ‌ها در مدیریت اقتصادی شرکت‌ها مزیت پایدار در بازار رقابتی ایجاد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از آتیه صبا، ولی آذروش بابیان اینکه استراتژی هلدینگ آتیه صبا بر مبنای سه اصل صداقت، سلامت کاری و امانت‌داری تدوین‌شده است، اظهار کرد: به‌طورقطع باید از فرصت‌های پیش رو استفاده مطلوب کرد و مدیران به‌عنوان سربازان خط مقدم جریان اقتصادی کشور وظیفه دارند از انفعال و روزمرگی پرهیز کنند.

او افزود: سیاست‌های ۱۹ گانه اقتصادی توسط صندوق بازنشستگی کشوری به تمام مدیران زیرمجموعه ابلاغ‌شده و باید در سال جدید به‌طور کامل اجرایی شود.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با اشاره به لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در کسب‌وکار، گفت: تلاش مجموعه آتیه صبا در سال ۹۷ استفاده از فناوری‌های نوین در کسب‌وکار است که این مهم در پرتو توجه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی کشوری محقق خواهد شد.

او تصریح کرد: در این مسیر استارت آپ‌هایی در حوزه حمل‌ونقل و گردشگری راه‌اندازی خواهد شد تا مدیریت در این بخش‌ها مبتنی بر دانش روز اقتصادی صورت پذیرد.

مهندس آذروش بابیان اینکه ایده‌های تازه در مدیریت راهبرد تازه هلدینگ آتیه صبا خواهد بود، اظهار کرد: اگر امروز کسب‌وکارها با همان شیوه سنتی اداره شوند با شکست حتمی روبرو خواهند شد. ما در حوزه گردشگری نیازمند ایده‌های نوین در بوم گردی هستیم که مجموعه آتیه صبا و شرکت‌های حوزه گردشگری در این زمینه برنامه‌های تخصصی را تدوین و عملیاتی کرده است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا افزود: باید با تولید فکر ایجاد ثروت کرد و با ایجاد مزیت‌های پایدار با محوریت فناوری‌های نوین در بازار امروز رقابت کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.