| کد خبر: 168656 |

از اول تیرماه صورت گرفت:

◄ آغاز به کار کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌و‌نقل در اصفهان

رئیس کانون حمل‌و‌نقل کالای استان اصفهان از آغاز به کار کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها از ابتدای تیرماه در این استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس کانون حمل‌و‌نقل کالای استان اصفهان از آغاز به کار کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها از ابتدای تیرماه در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز،  عبدالرسول باقری در نامه‌ای به مدیران شرکت‌های حمل‌و‌نقل کالای استان اصفهان از آنان درخواست کرد همچون گذشته با بهترین عملکرد، کم‌ترین آمار تخلفات به این استان را اختصاص دهند.

در این نامه که متن آن در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده، این مقام صنفی، ضمن قدردانی از ‌آن‌چه که وی «احساس تعهد و مسئولیت» مدیران شرکت‌ها عنوان کرده، از مدیران شرکت‌ها خواسته است «در امور اجرایی به خصوص هنگام صدور بارنامه و اخذ کمیسیون» مواردی را به شرح زیر رعایت کنند:

۱- اخذ کمیسیون بر اساس نرخ‌های اعلام شده به این ترتیب که نرخ کمیسیون داخل پایانه ۸ درصد، پایانه اختصاصی ۱۰ درصد، خرده بار ۱۵ درصد و هزینه‌های جانبی شامل عوارض جاده‌ای و بیمه بار  ۴ درصد.

۲- انجام کلیه تراکنش‌های مالی مربوط به اخذ کمیسیون و بارنامه توسط دستگاه‌های پوز شرکت حمل‌ونقل مربوطه 

۳- اطلاع‌رسانی در خصوص بارهای موجود و نرخ حمل در دفاتر شرکت‌ها

۴- برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت کارکنان و آگاه‌سازی ایشان از نقش  تک‌تک آنان، در حفظ جایگاه شرکت و صنف با ارائه عملکرد مطلوب 

۵- پاسخگویی به مراجعه کنندگان و رسیدگی به شکایات احتمالی از پرسنل ( مشاهده شده که در بعضی شرکت‌ها متاسفانه پرسنل بدون اطلاع مدیر شرکت اقداماتی انجام می‌دهند که گاهی منجر به زیان و تخلف شرکت به صورت ناخواسته می‌شود).

در پایان این نامه که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، امده است: به منظور مساعدت شرکت‌ها در این خصوص و پیشگیری از خطاهای احتمالی، کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها از ابتدای تیرماه آغاز به کار نموده که خواهشمند است نهایت همکاری با ایشان به‌عمل آید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد جواد 0 0

    سلام علیکم از مسئولین خواهشمندم ه پایانه خمینی شهر. را کنترل نمایند زیرا هنوز دلالان در این پایانه جولان میدهند و' باربری ها کمیسیون های خیلی بالایی از رانندگان دریافت می کنند عاجزانه از شما مسئولین. زحمتکش تقاضا می کنم رسیدگی فرمائید با تشکر فراوان ا