| کد خبر: 168365 |

◄ 3 بخشنامه برای بهبود وضعیت حمل بار در پایانه بندرعباس

اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان هرمزگان به تازگی بخشنامه‌هایی صادر کرده است که اجرای آنها می‌تواند موجبات حل برخی مشکلات فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در پایانه بار بندرعباس را فراهم آورد.

تین نیوز

اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان هرمزگان به تازگی بخشنامه‌هایی صادر کرده است که اجرای آنها می‌تواند موجبات حل برخی مشکلات فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در پایانه بار بندرعباس را فراهم آورد.

به گزارش تین‌نیوز، این بخشنامه‌ها که تصاویر آنها نیز در فضای مجازی منتشر شده است، تحقق برخی از مطالبات رانندگان و کامیونداران را فراهم آورده و به همین دلیل با استقبال آنان مواجه شده است.

یکی از این بخشنامه‌ها مربوط به شرایط فعالیت ناوگان ملکی شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی کالاست که در بخشی از آن آمده است: تا زمان اجرا نشدن بندهای ذکر شده در نامه و تایید این اداره کل از ارایه خدمات به کامیونهای ملکی شرکت های حمل‌و‌نقلی خارج از سیستم اعلان بار خودداری فرمایید.تاریخ صدور این بخشنامه 29 خرداد است.

این بخشنامه در واقع بر ممنویت بارگیری کامیون ملکی خارج از نوبت اعلان بار تاکید دارد که از جمله مطالبات رانندگان و کامیونداران بوده است.

photo_2018-06-20_10-05-03

بخشنامه بعدی مربوط به اجرای کامل فایل ارتباطی DLL در کلیه شرکت‌های حمل‌و‌نقل بندرعباس است که طی آن اعلام شده: امکان صدور بارنامه بدون دریافت مجوز اعلان بار میسر نمی‌باشد لذا در صورت مشاهده بارنامه خارج از روال بار تخلف شرکت مربوطه خارج از نوبت در کمیسیون ماده 12 مطرح و در این خصوص تصمیم لازم اتخاذ می شود. تاریخ این نامه 27 خرداد است.

photo_2018-06-20_10-04-48

بخشنامه دیگر نیز مربوط به عدم اعلام محمولات پس از رسید در سالن اعلان بار است. در این بخشنامه آمده است در جهت پرداخت به موقع کرایه رانندگان و جلوگیری از بروز نارضایتی که عمدتا ناشی از پرداخت کرایه پس از رسید می‌باشد از تاریخ این نامه هیچ‌گونه اعلان بار کرایه پس از رسید در پایانه بار بندرعباس اعلام نگردد. تاریخ این نامه 29 خرداد است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.