| کد خبر: 168039 |

پاسخ راهداری استان قم به گزارش «مشکلات پایانه مسافری قم»

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در پاسخ به خبر منتشر شده در تین‌نیوز، با عنوان«چهار مشکل پایانه مسافربری قم» پاسخی به این شبکه خبری ارسال کرد.

تین نیوز

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در پاسخ به خبر منتشر شده در تین‌نیوز، با عنوان«چهار مشکل پایانه مسافربری قم» پاسخی به این شبکه خبری ارسال کرد.

به گزارش تین‌نیوز، در این پاسخ آمده است: « پیرو مطلب مندرج در تین‌نیوز (مورخه 22/3/97 ) با عنوان «چهار مشکل پایانه مسافربری قم» به اطلاع می‌رساند:

1- از آنجا که نحوه دریافت کمیسیون توسط شرکت‌های مسافربری براساس بلیت‌های صادره صورت می‌گیرد، مقدار آن نیز مشخص و بر اساس ضوابط مصوب می‌باشد ودر صورت مشاهده کسر هرنوع وجه اضافه، رانندگان می‌توانند با سامانه پیامکی ( که به طور گسترده اطلاع رسانی شده است) نسبت به طرح موضوع و شکایت از شرکت و یا دیگر واسطه‌های احتمالی اقدام نمایند.

2- تمامی شرکت‌های مسافربری در پایانه عمومی قم، دارای سکوی اختصاصی بوده و در صورت پارک وسیله نقلیه در سکوی دیگر شرکت‌ها، علاوه بر اعتراض و برخورد شرکت مربوطه، درصورت ارائه گزارش، موضوع از طریق سازمان پایانه‌های شهرداری قم پیگیری و نسبت به اعمال قانون اقدام می‌گردد.

3- در صورت اعتراض راننده به مبلغ دریافتی توسط شرکت‌های مسافری خطوط یاد شده (مهران، مشهد، تبریز) و یا هر خط دیگری (تحت هر عنوان) موضوع در کمیسیون هفتگی بررسی و علاوه بر استرداد و جه دریافتی، نسبت به اعمال قانون با شرکت متخلف اقدام می‌گردد.

در پایان متذکر می‌گردد پایانه مسافری قم، در زمره پایانه‌های منضبط و منظم کشور است و گرچه به دلیل تنوع خطوط روزانه شاهد تردد قومیت‌های مختلف است اما تخلق به ادب و رعایت جامع شئون اجتماعی خادمان عرصه حمل‌ونقل عمومی آن (رانندگان، اعضا شرکت‌های مسافری، نظار و ضابطان دوایر مرتبط) زبانزد بوده و به‌حمدا...شاهد محیطی عاری از تنش‌های هنجارشکن در پایانه مسافربری قم بوده‌ایم که بی تردید حفظ و ارتقای این ساختار منوط به همکاری و تعامل و ارائه راهکارهای مبتنی بر واقعیت، توسط مردم و مسئولان و همچنین اصحاب رسانه است.

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مسعودافروزنيا 0 0

    سلام تشكراز تين نيوز
    تا آنجايي كه هر روز از مسيرقم درحال تردد هستم ولي اين نامه راهداري قم بسيار بنده رامتعجب كرد هر روز فقط از ٧٢ تن گذر بدون توقف داشته باشي واقعا ميبيني كه اصلا اين متن راهداري قم فاصله زيادي تا واقعيت دارد