| کد خبر: 166871 |

در پیامی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد:

◄ دعوت رانندگان از همکاران خود برای پرهیز از ساختار شکنی در اعتراضات

همچنان خواستار رفع مشکلات صنفی هستیم، به هیچ حزب و گروهی وابستگی نداریم، هیچ‌کاری و هیچ حسابی به خارج نشینان نداشته و نداریم، خواسته‌های ما در گروه‌های تلگرامی ثبت و ضبط شده است، از همه مسئولان صنفی و خارج صنفی تقاضامندیم نسبت به رفع مشکلات ما اقدام نمایند، ما ایرانی هستیم، نه ضد انقلابیم نه ساختار شکن.

تین نیوز

در حالی‌که بر اساس خبرها و تصاویری که کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند، اعتراض رانندگان و کامیونداران امروز نیز ادامه دارد، یک فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، خواستار پرهیز از هرگونه ساختار شکنی و بی‌نظمی در اعتراضات، از سوی فعالان این بخش شد.

به گزارش تین‌نیوز، علیرضا سمنانی در این پیام از همکاران خود خواسته است « مطالبات صنفی را در چارچوب نظامو قوانین جمهوری اسلامی پیگیری کنند».

وی در بخشی از این پیام تاکید کرده است که مجموعه کمپرسی‌داران کشور با هرگونه ساختارشکنی، بی‌نظمی و با هرگونه اغتشاش مخالف بوده و در چارچوب نظم و انضباط شهری و کشوری دنبال اهداف خود هستند.

دربخش دیگری از این پیام که در گروه‌های مربوط به رانندگان منتشر شده، آمده است: همچنان خواستار رفع مشکلات صنفی هستیم، به هیچ حزب و گروهی وابستگی نداریم، هیچ‌کاری و هیچ حسابی به خارج نشینان نداشته و نداریم، خواسته‌های ما در گروه‌های تلگرامی ثبت و ضبط شده است، از همه مسئولان صنفی و خارج صنفی تقاضامندیم نسبت به رفع مشکلات ما اقدام نمایند، ما ایرانی هستیم، نه ضد انقلابیم نه ساختار شکن.

photo_2018-05-24_10-27-53

به گزارش تین‌نیوز، در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است: با این همه مشکلات دیگر قادر به ادامه کار نیستیم و برای ما صرفه اقتصادی ندارد که کار کنیم، ما به‌عنوان سرمایه‌گذاران این صنف دنبال صرفه اقتصادی هستیم.

در پایان این پیام از فعالان این بخش خواسته شده است« ضمن حفظ آرامش خود و دعوت اطرافیان به آرامش، خواسته‌های صنفی خود را با انجمن شهرخود مطرح نمایند».

photo_2018-05-24_10-27-59

به گزارش تین‌نیوز، یوسف منتظری یکی دیگر از فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا نیز در نامه‌ای که به رهبر انقلاب نوشته و در فضای مجازی منتشر کرده است بخشی از مشکلات رانندگان را با ایشان در میان گذاشته است.

در بخشی از این نامه آمده است:

 سلام ودرود خدمت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای حسینی

من یک راننده‌ام، شخصی هستم که با ارابه آهنین کدّ یمین و عرق جبین مشغول خدمت‌رسانی به هم میهنانم و امرار معاشی مختصر هستم. چند سالیست حال‌مان خوب نیست از لحاظ مالی اوضاع‌مان وخیم است و از لحاظ روحی هم تعریفی نداریم. بدهکار به همه هستیم و هرچه می‌دویم هر روز بدهکارتر از قبل می‌شویم. دویدنش باماست و سودش برای دیگران.ماشین‌های‌مان گران و لوازم‌شان گرانتر. ماشین‌های ارازنتر از گران هم شده چینی بی‌کیفیت که باعث مصائب بیشتر برای رانندگان وحتی گرفتن جانمان شده است.

در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است: نمی‌دانم چرا کسی حال ما را نمی‌پرسند. هرجا که می‌رویم از ما سهم الارث‌شان را می‌خواهند. در جاهایی هم منزلت و شخصیت‌مان را زیر سوال می‌برند.زیرا ما مدت‌هاست تنهاییم. نمی‌دانم چرا مسئولان این صنف نصایح و پندهای حضرت‌عالی را در مورد مباحث معیشتی و اقتصادی نمی‌شنوند و یا اگر هم می‌شنوند عمل نمی‌کنند.

در ادامه این نامه آمده است: آقاجان! دیگر نه توان ماندن داریم و نه نای رفتن. ما رانندگان ولایت‌مدار منتظر مرحمت لطف وتوجه عاجل حضرت‌عالی هستیم. هر زمان دستور و مرحمت بفرمایید شرف‌یاب شویم خدمت حضرت‌عالی جهت ارائه مشکلات صنفی و راهکارهای موثر در ریشه کنی این مشکلات.

 

photo_2018-05-24_10-27-45

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.