| کد خبر: 165503 |

◄ یک راننده کامیون دیگر مفقود شد؛ درخواست تامین امنیت رانندگان جاده‌ای

در این پیام از رانندگان در خواست شده است در صورت مشاهده خودروی اف اچ تک محور به شماره پلاک 29 ع 848 ایران 73 که با بار کود اوره کشاورزی در مرودشت به سرقت رفته است با شماره تلفن ارایه شده تماس گرفته شود.

تین نیوز

به دنبال پیدا شدن جنازه «محمد حیدری» راننده تریلی 62ساله سنندجی و دستگیری قاتلان، فعالان این صنف از مقامات قضایی خواستار محاکمه عادلانه این افراد و اشد مجازات آنها شدند.

به گزارش تین‌نیوز، در پیامی که در شبکه‌های مجازی و گروه‌های تلگرامی منتشر شده، فعالان بخش حمل‌ونقل کالای جاد‌ه‌ای با بیان این‌که رانندگان تقاضای رسیدگی به این پرونده را دارند، در پیام خود آورده‌اند: امنیت جاده‌ها را برای رانندگان کامیون‌ها و سایر رانندگان خطوط شهری و بین‌شهری خواستاریم، رانندگان چشم انتظارانی دارند و جانشان را نباید به قیمت نانی محک زد.

در ادامه این پیام آمده است: در کنار خطرات رانندگی، به تازگی معضل دزدان ناجوانمرد و از خدا بی‌خبر بلای جان رانندگان کامیون‌ها شده‌ است.دزدانی که با کمین کردن و حیله‌های انسان دوستانه رانندگان کامیون و خودروهای سنگین را طعمه خود قرار داده‌ و اهداف شوم خود را انجام می‌دهند و از جان این تلاشگران هم نمی‌گذرند.

در ادامه این پیام با بیان‌این که طبق آمار پایانه‌های باربری بیش از 500 هزار راننده و 400 هزار ناوگان باری در کشور فعالیت می‌کنند، تاکید شده است: این شغل علیرغم داشتن مشکلاتی مانند سختی کار، حوادث رانندگی و سرما و گرما، حتی جزو مشاغل سخت به حساب نمی‌آید و در حالی‌که راننده کامیون با کار خود ارزش افزوده زیادی را برای اقتصاد کشور ایجاد می‌کند اما به تازگی امنیت جانیشان نیز به خطر افتاده است.

به گزارش تین‌نیوز، درخواست رسیدگی به این پرونده و اشد مجازات برای متهمان این پرونده از سوی رانندگان در حالی مطرح شده که روز گذشته پیام دیگری مبنی بر مفقودی یک خودروی باری دیگر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در این پیام از رانندگان در خواست شده است در صورت مشاهده خودروی FH تک محور به شماره پلاک 29‌ع 848 ایران‌73 که با بار کود اوره کشاورزی در مرودشت به سرقت رفته است با شماره تلفن ارایه شده تماس گرفته شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    باسلام وعرض ادب؛بنده یه خواهشی ازاین دولت وقوه قضاییه داشتم که اینهایی که دست به چنین عمل وحشتناکی زدندوخانواده این جوان راداغدارنمودند درملع عام به اشدمجازات رسانده تاعبرتی باشدبرای دیگران؛درضمن تدابیری بیندیشن برای رانندگان برونشهری (کامیونداران)اعم ازمحافظت جانشان که اینان قشری زحمتکش میباشندکه شب وروزدرجادهای شهرهای مختلف برای رساندن هرنوع وسیله خوراکی هستندکه چرخه مملکت درمرحله دوم به این قشروابسته میباشد؛باتشکرفراوان از تمامی دولت وقوه قضاییه