| کد خبر: 165230 |

◄ قربانی دوم راهزنی در جاده‌ها؛ پیکر راننده مفقودشده پیدا شد

سرانجام و پس از گذشت حدود یک ماه و نیم از تاریخ مفقود شدن یک راننده کامیون، پیکر این راننده در سلفچگان قم پیدا شد.

تین نیوز

سرانجام و پس از گذشت حدود یک ماه و نیم از  مفقود شدن یک راننده کامیون، پیکر این راننده در سلفچگان قم پیدا شد.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، محمد حیدری راننده ٦٣ساله سنندجی در تاریخ 21 اسفند ماه سال گذشته با یک دستگاه تریلر و محموله پتروشیمی از سنندج به مقصد تهران عزیمت کرد.

خانواده این راننده از آن تاریخ تا دهم فرودین امسال هیچ خبری از پدرشان نداشتند اما در روز دهم فروردین توسط دوستان و پیگیری‌های شخصی توانستند کامیون وی را در محوطه آزادگان تهران بدون پدرشان و بار پیدا کنند.

این گزارش حاکی است سرانجام  پس از 42 روز مشخص شد این راننده در اسدآباد همدان مورد حمله سارقان و راهزنان قرار گرفته و کشته شده است.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبرهایی که امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده پیکر این راننده در سلفچگان_قم پیدا شده و قاتلان نیز دستگیر شده‌اند.

این راننده در حالی توسط سارقان به قتل رسیده است که پیش از او یک راننده دیگر نیز به نام  فضل‌الله انصاری  ساکن شهرستان دورود لرستان در شامگاه ۲۸ بهمن ماه سال گذشته در محور اتوبان ساوه به مقصد خرمشهر مورد حمله و سوقصد سارقان و راهزنان قرار گرفت که این حادثه منجر به فوت راننده شد و تمامی محموله و بار کامیون مقتول نیز که شامل پروفیل و آهن‌الات بود، به سرقت رفت و پیکر وی پس از گذشت چهار روز داخل کامیون فاقد بار در پلیس راه کرمانشاه یافت شد.

در چند روز گذشته نیز کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویر یک راننده کامیون دیگر را منتشر کرده‌اند که به همراه خودروی کامیونش مفقود شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.