| کد خبر: 163912 |

◄ دلیل عجیب ترافیک چندساعته اتوبوس‌های خروجی از پایانه مشهد + فیلم

در همایش اخیر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید شد که پلیس راه از پایانه مسافربری خارج و در خارج از شهر مشهد مستقر گردد.

تین نیوز

روز گذشته تصاویری از پایانه اتوبوس‌های برون‌شهری مشهد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از صف طولانی اتوبوس‌ها و معطلی چند ساعته آنها برای خروج از ترمینال حکایت داشت.

به گزارش تین‌نیوز، مدیر انجمن صنفی رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس شهرستان مشهد در توضیح این موضوع در یک گروه تلگرامی و در جمع رانندگان اتوبوس برون‌شهری نوشت: فیلم مذکور مربوط به روز سه‌شنبه 14 فرودین امسال و  ساعت 5 عصر  در پایانه مسافربری مشهد مقدس است.

علی مولایی افزود: جای تاسف و تاثر است که مسافران کلان‌شهر مشهد که زائران حرم ثامن‌الحجج(ع)  هستند با داشتن جایگاه ورودی و خروجی چهاربانده بازرسی سرعت پلیس راه و  چهار ایستگاهه و با عرض حدود 100 متر، در ایام بعد از پیک تعطیلات باید ساعت‌ها در صف خروجی قرار بگیرند.

وی با بیان این‌که بیشتر رانندگان از نحوه برخورد پلیس‌راه، گله‌مند هستنند اظهار کرد: این رانندگان قرار است حداقل 14 ساعت رانندگی کنند و همسفر خوبی برای مسافران خود باشند، آیا باید این‌گونه با آنان رفتار شود؟ 

مدیر انجمن صنفی رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: این انجمن تاکنون سه نامه  جداگانه در تاریخ‌های متعدد به پلیس راه مشهد ارسال داشته است تا در این خصوص اقدامات لازم را به‌عمل آورد و در همایش اخیر اداره راهداری  و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی هم تاکید شد که پلیس راه از  پایانه مسافربری خارج و در خارج از شهر مشهد مستقر گردد.

غلامرضا خادمی‌زاده رئیس هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور نیز در این مورد گفت: در خصوص مشکلات پایانه، پلیس راه، شهرداری، صورت وضعیت و... مشهد  تاکنون چندین مکاتبه با استانداری، شهرداری و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی و مشهد و سازمان حمل‌ونقل کشور ارسال و چندین جلسه نیز با مدیرکل دفتر مسافر سازمان برگزار شده است اما متاسفانه وضعیت حمل‌و‌نقل مسافر مشهد به این صورت باقی مانده است.

حجم ویدیو: 7.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.