| کد خبر: 169428 |

◄ 5 کیلومتر از بزرگراه اردبیل-مشگین‌شهر زیر بار ترافیک رفت

۵ کیلومتر از مسیر بزرگراه مشگین‌شهر زیر بار ترافیک رفت.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل در نشستی با  فرماندار مشگین‌شهر گفت: با همت مجموعه راه و شهرسازی و نیروهای پرتلاش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ۵ کیلومتر از مسیر بزرگراه مشگین‌شهر زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی افزود: این مسیر از انتهای بزرگراه مشگین‌شهر تا سه‌راهی شاهرود است که خط‌کشی و علایم آن توسط مجموعه راهداری استان تکمیل‌شده است و در خدمت عموم هم استانی‌ها قرار گرفت.

عضو شورای اداری اردبیل، تصریح کرد: این ۵ کیلومتر از مجموع ۴۳ کیلومتر بزرگراه مشگین‌شهر است که توسط مجموعه راه و شهرسازی استان در حال احداث است و ۳ کیلومتر دیگر آن تا پایان ماه راه‌اندازی خواهد شد.

عضو شورای ترافیک استان افزود: براساس مصوبه شورای ترافیک از امروز این جاده در اختیار مجموعه راهداری قرار گرفت که عملیات عمرانی آن از ۲ سال گذشته آغازشده بود.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اظهار امیدواری کرد با تکمیل شدن این بزرگراه قسمت عمده‌ای از مشکلات استان در حوزه تصادفات و حمل‌ونقل برطرف شود.

صمدی فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز از تلاش‌های راهداران در خدمت شبانه‌روزی به مردم قدردانی کرد و گفت: به همت نیروهای جهادی و انقلابی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در 42 کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان روکش آسفالت در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.