| کد خبر: 168100 |

کاهش 90 کیلومتری مسافت اردبیل تا تهران با تکمیل پروژه محور نیر - میانه

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته با تکمیل پروژه محور نیر - میانه مسافت اردبیل تا تهران ۹۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته با تکمیل پروژه محور نیر - میانه مسافت اردبیل تا تهران ۹۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

به گزارش تین‌نیوز، محبوب حیدری در بازدید از پروژه اجرایی محور کریق - آرموداق در شهرستان نیرگفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته با تکمیل پروژه محور نیر - میانه مسافت اردبیل تا تهران 90 کیلومتر کاهش می‌یابد که انتظار می‌رود د راین زمینه تعاملات همه‌جانبه‌ای مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به این که راه روستایی کریق به آرموداق به عنوان یکی از مناسب ترین راه‌های ارتباطی محسوب می‌شود افزود: اهمیت به این راه ارتباطی می‌تواند در توسعه حوزه ارتباطی نقش مهمی ایفا کند که این موضوع از چندین سال گذشته و امیدواریم با پیگیری‌های نمایندگان و مسئولان به سرانجام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: این راه ارتباطی که مربوط به اردبیل و آذربایجان شرقی است هشت کیلومتر در حوزه استحفاظی اردبیل و 12 کیلومتر در حوزه آذربایجان شرقی قرار دارد که اجرای این پروژه از سال 95 آغاز شده و چهار کیلومتر احداث شده و آسفالت‌ریزی اولیه به اندازه 2.5 کیلومتر انجام یافته است.

حیدری اظهار کرد: اجرای فاز دوم این پروژه نیز از ابتدای امسال با طول چهار کیلومتر آغاز شده که با تلاش‌ها و پیگیری‌های نیروها در این زمینه انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر شاهد اتمام این فاز نیز باشیم و در تسریع اجرای این پروژه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات و موانع بر سر راه را از میان برداریم.

وی تصریح کرد: اختصاص اعتبارات لازم و کافی با توجه به اهمیت اجرایی پروژه امری لازم و ضروری است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر اجرای این پروژه را که جزو شاخص‌ترین پروژه‌های اجرایی کشور است را به اتمام رسانده و رشد و توسعه اقتصادی و تجاری منطقه را در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    20 کیلومتر معادل 90 کیلومتر کارائی دارد