| کد خبر: 161564 |

فعالیت 120 اکیپ راهداری در جاده‌های استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: در حال حاضر 120 اکیپ راهداری با 420 نیروی انسانی در سطح جاده‌های استان فعال است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: در حال حاضر 120 اکیپ راهداری با 420 نیروی انسانی در سطح جاده‌های استان فعال است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل، علی رحمتی ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل افزود: در حال حاضر 120 اکیپ راهداری با 420 نیروی انسانی در سطح جاده‌های استان فعال بوده و آماده برفروبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی هستند که برای جلوگیری از یخ‌زدگی سطح جاده‌ها نیز نمک مورد نیاز تهیه شده و در مواقع لازم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت:به دنبال بارش‌های دیشب و امروز که از بعد از ظهر دیروز در برخی محورها به ویژه محورهای کوهستانی به برف تبدیل شده است با تلاش نیروهای راهداری در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل بیان کرد: به دنبال بارش‌های اخیر تاکنون هیچ محوری در استان مسدود نشده و در این زمینه هیچ گونه مشکلی به وجود نیامده است اما ضروری است تا به منظور پیشگیری از برخی مشکلات در سطح جاده‌ها رانندگان حتما تجهیزات و وسایل زمستانی را به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تشدید بارش‌ها در سطح استان نیروهای راهداری در سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا در زمینه برفروبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی اقدامات به موقعی انجام دهند.

رحمتی گفت: براساس اعلام مسئولان و راهداری استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی محور زنجان-تبریز در حال حاضر مسدود بوده که ضروری است رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند به این موضوع توجه داشته  از تردد در آن اجتناب کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.