| کد خبر: 160856 |

تکمیل پروژه‌های ریلی و جاده‌ای اردبیل در اولویت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل تکمیل پروژه‌های زیرساختی به ویژه راه، راه‌آهن در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای استان اردبیل قرار گرفته است.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل تکمیل پروژه‌های زیرساختی به ویژه راه، راه‌آهن در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای استان اردبیل قرار گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز، داود شایقی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های حوزه راه اردبیل اظهار داشت: در بودجه سال آینده راه‌ها و راه‌آهن استان اردبیل با افزایش مناسب اعتبارات روبه‌روست به طوری که تلاش می‌کنیم تا از منابع مختلف نسبت به جذب اعتبار برای پروژه راه و راه‌آهن اقدام کرده و استان اردبیل را از بن‌بست موجود در این حوزه خارج کنیم.

وی بیان کرد: در یک هدفگذاری جامع و گسترده هم در شمال و هم در جنوب استان اردبیل و هم غرب و شرق توسعه محورهای مواصلاتی و احداث بزرگراه و چهارخطه ایمن در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم شرایط مناسبی برای مهیا شدن جاده‌های ایمن فراهم آید.

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از راه‌های ارتباطی نظیر کلور به درام و نیز فیروزآباد و اتصال آن به راه‌های شمال کشورمان زمینه تقویت توانمندی‌های گردشگری و افزایش ورود گردشگران به جنوب استان و سایر مناطق فراهم آید.

شایقی گفت: ما از طریق سازمان برنامه و بودجه به دنبال پیگیری‌های استاندار اردبیل و مسئولان برخی دستگاه‌ها موفق شدیم تا علاوه بر محور اردبیل به مشگین‌شهر، محور اردبیل - نمین - آستارا را به همراه اردبیل به سرچم و جاده ارتباطی و ترانزیتی سه راهی صحرا تا گرمی و بیله‌سوار را به جد پیگیری کرده و زمینه اجرایی شدن آنها را با تامین اعتبار مستقل برای سال آینده فراهم کنیم.

وی افزود: در کنار همه مزایایی که برای اجرای زیرساخت‌هایی همچون راه و راه‌آهن پیش‌بینی شده با هدفگذاری مناسب در این بخش می‌توانیم در حوزه گردشگری نیز موفق عمل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: همچنان محور اصلی توسعه استان اردبیل کشاورزی است و با اجرای طرح‌های مناسب سعی بر این است تا تولید محصولات در این حوزه به شکل مدرن و اغلب به صورت گلخانه‌ای انجام شود.

شایقی بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در همه مناطق استان اردبیل طرح‌های خوبی را با هدف کاهش میزان مصرف آب و افزایش بهره‌وری در تولیدات کشاورزی هدفگذاری کرده که در رسیدن به این اهداف و برنامه‌ها سعی بر تقویت رویکرد حمایتی از بخش خصوصی و تولیدکنندگان واقعی است.

دبیر شورای اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با اشاره به محدودیت منابع مالی دولتی گفت: ما در سایه توان بخش خصوصی می‌توانیم واحدهای تولیدی متنوعی را در بخش کشاورزی تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.