| کد خبر: 160258 |

بازگشایی راه 800 روستا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران تاکنون راه ۸۰۰ روستای استان اردبیل بازگشایی شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران تاکنون راه ۸۰۰ روستای استان اردبیل بازگشایی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در راه‌های ارتباطی روستایی تا عصر امروز راه 800 روستای استان اردبیل با وجود برف سنگین در این محورها برفروبی و بازگشایی شده است.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌هایی که در حوزه برفروبی راه‌های ارتباطی روستاها ادامه داشته اما با توجه به مسدود بودن قسمت عمده‌ای از راه‌های روستایی به ویژه در مرکز و جنوب استان تاکنون بازگشایی تمامی این مسیرها میسر نشده است و تلاش‌ها در این زمینه به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مسدود بودن راه ارتباطی 38 روستا تا به این لحظه خبر داد و گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر این تعداد روستاها تاکنون نتوانسته‌ایم نسبت به برفروبی این راه‌ها اقدام کنیم و تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد.

رحمتی بیان کرد: با تلاش‌هایی که برای برفروبی و بازگشایی این محورها انجام می‌شود انتظار داریم که بتوانیم تا صبح فردا مسیرهای این 38 روستا را نیز برفروبی کرده و برای تردد آماده کنیم تا رفت و آمد در تمامی محورهای مواصلاتی استان جریان یابد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.