| کد خبر: 159678 |

◄ کاهش جابجایی مسافران و افزایش بار در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: جابه‌جایی مسافران در استان اردبیل با وسایل حمل‌ونقل عمومی نسبت به سال گذشته کاهش و جابه‌جایی بار افزایش داشته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: جابه‌جایی مسافران در استان اردبیل  با وسایل حمل‌ونقل عمومی نسبت به سال گذشته کاهش و جابه‌جایی بار افزایش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز، علی رحمتی گفت: از ابتدای سال تاکنون یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر با بیش از 50 هزار دستگاه اتوبوس و 132 هزار دستگاه سواری جابجا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل  رحمتی افزود : در هشت‌ماهه نخست امسال دو میلیون و 900 هزار تن بار از محورهای مواصلاتی استان توسط ناوگان حمل‌ونقل استان جابه‌جاشده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 3.5 درصدی در این حوزه بودیم.

او در ادامه گفت: حمل‌ونقل بار در سطح استان توسط 6 هزار و 982 دستگاه انجام می‌شود که سه هزار و 500 دستگاه در مرکز استان فعال هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در هشت‌ماهه امسال 606 هزار و 351 مسافر از این پایانه بین‌المللی تردد کرده‌اند که در این زمینه هفت شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی در استان فعال است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست پارکینگ وسایل نقلیه در اردبیل تصریح کرد: این پارکینگ در مساحت 6 هکتار برای توقف خودروهای سنگین به تعداد دو هزار دستگاه خودرو راه‌اندازی شده که صاحبان خودروهای سنگین می‌توانند به‌جای پارک در خیابان‌ها و معابر در سطح شهر خودروهای خود را در این مکان پارک کنند. ​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.