| کد خبر: 150147 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل اردبیل خبر داد؛

عدم تکمیل ۶ مجتمع خدماتی بین‌راهی اردبیل به دلیل کمبود اعتبار

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: شش پروژه احداث مجتمع خدمات بین راهی در محورهای مواصلاتی استان به دلیل کمبود مالی تکمیل نمی شود.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: شش پروژه احداث مجتمع خدمات بین راهی در محورهای مواصلاتی استان به دلیل کمبود مالی تکمیل نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمتی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی توسعه اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه تمامی این پروژه ها بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما به دلیل کمبود مالی تکمیل نمی شود.

وی افزود: این تاخیر در حالی است که هر یک از مجتمع ها قابلیت اشتغال زایی برای حداقل ۳۰ نفر را دارد و ضروری است برای تکمیل آنها تسهیلات حمایتی اعطا شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأکید کرد: به تجربه ثابت شده مجتمع های خدماتی بین راهی تاثیر مستقیم در کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای دارد و به همین دلیل انتظار می رود جهت تکمیل مجتمع ها تدبیر شود.

رحمتی همچنین به برنامه ریزی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان جهت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد و افزود: از جمله نوسازی ۶۰۰ دستگاه باری و ۵۰ دستگاه سواری پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان اشتغال قابل توجه نیز به دنبال دارد، ادامه داد: همچنین تبدیل پلاک شخصی به عمومی به تعداد۱۰۰ مورد پیش بینی شده که تنها این بخش اشتغال زایی برای ۱۰۰ نفر را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خواستار حمایت از طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان شد و به ضرورت اجرای زودهنگام آن تأکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.