| کد خبر: 148623 |

افزایش تصادفات جرحی در جاده‌های اردبیل

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تصادفات جرحی جاده‌ای در این استان با افزایش همراه است.

تین نیوز

 رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تصادفات جرحی جاده‌ای در این استان با افزایش همراه است.

حجت فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در مقایسه تصادفات شش‌ماهه نخست امسال و سال گذشته مشاهده می‌شود که تعداد تصادفات جرحی افزایش و تعداد تصادفات فوتی کاهش یافته است.

وی افزود: در شش‌ماهه نخست امسال 68 تصادف فوتی و در مدت مشابه سال گذشته 75 تصادف فوتی داشتیم که کاهش 9 درصدی تصادفات فوتی را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس‌راه استان اضافه کرد: در مقابل تعداد تصادفات فوتی از 161 فقره در سال گذشته به 170 فقره در سال جاری رسیده و رشد شش‌درصدی تصادفات مشاهده می‌شود.

به گفته فتاحی تعداد کشته‌های تصادفات نیز از 93 نفر در شش‌ماهه سال گذشته به 78 نفر در سال جاری کاهش یافته و در مجموع 16 درصد کاهش مشاهده می‌شود.

وی در خصوص تعداد مجروحان ادامه داد: تعداد مجروح در نیمه نخست سال گذشته و امسال برابر بوده و 204 نفر محاسبه شده است.

رئیس پلیس‌راه استان یکی از دلایل افزایش تصادفات جرحی و در عین حال کاهش فوتی در جاده‌ها را افزایش ایمنی جاده‌ها و تشدید کنترل پلیس‌راه دانست.

فتاحی تأکید کرد: در واقع هر چند کشته کاهش یافته و شدت تصادفات نیز با کاهش همراه است اما در کل تعداد تصادفات جرحی افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.