| کد خبر: 145423 |

توزیع 7 هزار عدد کلاه ایمنی در بین موتور سواران استان اردبیل

همزمان با هفته دولت ، همایش ارتقاء ایمنی موتورسواران و دارندگان ادوات کشاورزی در روستای گندیشمین از توابع شهرستان اردبیل برگزار شد .

تین نیوز

همزمان با هفته دولت ، همایش ارتقاء ایمنی موتورسواران و دارندگان ادوات کشاورزی در روستای گندیشمین از توابع شهرستان اردبیل برگزار شد .

به گزارش  تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، در این همایش علی رحمتی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با اعلام این مهم که استان اردبیل در کاهش تلفات راکبان موتور سیکلت رتبه اول کشوری را در سال 1395 کسب کرده ، افزود : با برنامه ریزی های مناسب و همکاری تنگاتنگ با کمسیون ایمنی راههای استان در 4 ماهه اول سال جاری شاهد کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای در محور های استان بوده ایم .

وی با بیان اینکه برای کاهش میزان تلفات و تصادفات جاده ای باید در میدان عمل آماده اقدام لازم باشیم گفت : در همین راستا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل سال گذشته با اجرای 46 جلسه آموزشی ارتقاء ایمنی موتورسواران و ادوات کشاورزی در سطح استان ، بیش از 7 هزار کلاه ایمنی ، چراغ قوه و شبرنگ در بین شرکت کنندگان بصورت رایگان اهداء نموده است .

علی رحمتی با اشاره به اجرای طرح ایمنی سازی در 30 مدرسه حاشیه راههای استان و برگزاری کلاسهای آموزش ایمنی تردد برای بیش از هزار و 700 دانش آموز در مقاطع تحصیلی دوره ابتدائی و راهنمائی اظهار امید واری کرد :با انجام آموزشهای همه جانبه ، در آینده نزدیک شاهد کاهش چشمگیر تلفات و حواث جاده ای در استان و سطح کشور باشیم .

رئیس پلیس راه استا ن اردبیل نیز در این همایش بیشترین علت فوت موتورسواران در تصادفات را وارد شدن ضربه به ناحیه سر دانسته و افزود : کلاه ایمنی ، کلاه زندگی و امنیت است که در حفظ جان موتورسوارن نقش بسیار مهم و اساسی ایفا می کند .

سرهنگ فتاحی با قدر دانی از اقدامات مهم ایمنی و آموزشی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ، از نبود پیست مناسب موتورسواری و اتومبیل رانی در استان انتقاد کرده و افزود : اگر این مهم در استان راه اندازی شود ما دیگر شاهد تخلیه هیجانات روحی جوانان در جاده ها که باعث بروز تصادفات می شود نخواهیم بود . در پایان این مراسم به راکبان موتور سیکلت کلاه ایمنی و به دارندگان ادوات کشاورزی شبرنگ اهداء شد .

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.