| کد خبر: 141478 |

پروژه کمربندی فیروزآباد - خلخال یکی از مطالبات اصلی مردم است

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه کمربندی فیروزآباد خلخال یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان است که در حال حاضر رو به پیشرفت است و به‌زودی شاهد به ثمر نشستن این پیگیری‌ها و توسعه جاده‌ای این شهرستان هستیم.

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه کمربندی فیروزآباد خلخال یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان است که در حال حاضر رو به پیشرفت است و به‌زودی شاهد به ثمر نشستن این پیگیری‌ها و توسعه جاده‌ای این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بشیر خالقی صبح امروز در دیدار چهره به چهره با مردم اهالی اسلام‌آباد خلخال اظهار داشت: تمام هم و غم مسئولان بر این است تا مشکلاتی که گریبان‌گیر شهروندان شریف خلخالی به خصوص اهالی محله اسلام‌آباد خلخال است برطرف شود و این امر مستلزم همت بیش از پیش ما مسئولان است و ما تمام انرژی خود را در این مورد به‌کار می‌بندیم.

وی گفت: یکی از پروژه‌های اصلی که ما در حال پیگیری است بحث کمربندی فیروزآباد - خلخال است که یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان است و در حال حاضر رو پیشرفت است که به‌زودی شاهد به ثمر نشستن این پیگیری‌ها و توسعه جاده‌ای این شهرستان هستیم.

فرماندار خلخال نیز ضمن تقدیر و تشکر از اهالی رسانه در پوشش فعالیت‌ها و تلاش های مسئولان و مشکلات مردم روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در کمربندی با آن روبه‌رو شده‌ایم عدم همکاری چند تن از مالکان زمین‌های مجاور است که سبب شده است تا اتمام این پروژه با تاخیر و شود و ما نتوانیم به موقع این پروژه را به سرانجام برسانیم.

 فریدون بابایی گفت: در تخصیص ردیف اعتباری که به این پروژه اختصاص یافته بود تا با خریداری زمین‌های مجاور از مالکان این پروژه به پایان خود نزدیک شود اما متاسفانه این بودجه که حدود پنج هزار میلیارد ریال بود با رکود روبه‌رو شد و ما مجبور شدیم تا آن را صرف هزینه‌های دیگر کنیم.

وی اظهار کرد: ما در جلساتی که با صاحبان این زمین‌ها داشته‌ایم امیدواریم تا به توافق نهایی برسیم اما در صورتی که این توافق حاصل نشود مجبور به تغییر در برنامه‌های خود خواهیم شد و این خود باعث به تاخیر افتادن اتمام پروژه می‌شود.

بابایی گفت: ما تمام تلاشمان این است تا با ایجاد فضای مناسب در مرکز شهر قدم‌های بزرگی را در جذب توریست و مسافر برداریم و این خود به توسعه اقتصادی شهر کمک شایانی می‌کند و در این رابطه شهرداری نیز همکاری‌ها و تلاش‌های بسیاری را داشته است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.