| کد خبر: 141180 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

عملیات اجرایی بزرگراه محور 4 خطه اردبیل - مشگین‌شهر به اتمام می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی10 کیلومتر از بزرگراه محور 4 خطه اردبیل - مشگین‌شهر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد که پس از آن شاهد بهره‌برداری از این مسیر خواهیم بود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی10 کیلومتر از بزرگراه محور 4 خطه اردبیل - مشگین‌شهر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد که پس از آن شاهد بهره‌برداری از این مسیر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محبوب حیدری بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای راه و شهرسازی در سطح استان اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی 10 کیلومتر از بزرگراه محور 4 خطه اردبیل - مشگین‌شهر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد که پس از آن شاهد بهره‌برداری از این مسیر خواهیم بود.

وی افزود: امیدواریم که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به تخصیص اعتبار آسفالت، گاردریل، علائم ایمنی و خط‌کشی محور 4 خطه اردبیل - مشگین‌شهر با اعتباری در حدود 10 میلیارد ریال اقدام کند تا بتوانیم در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری از این پروژه اساسی باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تعریض باند دوم اردبیل - خلخال به طول پنج کیلومتر در حال تبدیل به بزرگراه بوده که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان سال پنج کیلومتر آن نیز به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر تمامی اقدامات لازم در این زمینه انجام یافته است.

حیدری با اشاره به تامین اعتبارات کمربندی بیله‌سوار نیز بیان کرد: پیگیری‌های لازم در ارتباط با تامین اعتبارات مورد نیاز انجام شده که با اقدامات انجام یافته امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم این پروژه‌ها را به اتمام رسانده و برای بهبود وضعیت جاده‌ها گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی تصریح کرد: رسیدن به اهداف مورد نظر مشارکت و همکاری همه‌جانبه در این راستا را می‌طلبد که امیدواریم مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این زمینه ما را رهنمون شوند تا بتوانیم پیشگام عمل کرده و مشکلات را به حداقل برسانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.