| کد خبر: 136002 |

تردد بیش از 400 هزار خودرو در محورهای اردبیل ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در روز گذشته با آغاز موج سفرهای تابستانی بیش از 400 هزار تردد در پنجمین روز از تعطیلات تابستانی در محورهای اردبیل به ثبت رسید.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: 660 دستگاه ناوگان عمومی در این استان، برای جابه‌جایی مسافران تابستانی آماده می‌شوند، همچنین به گفته وی ایمنی سفرهای تابستانی این استان با حضور 16 گشت راهداری تأمین می‌شود.

 

علی رحمتی اظهار داشت: در روزهای گذشته و با آغاز موج سفرهای تابستانی شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی محورهای مواصلاتی استان اردبیل بودیم که در روزهای چهارم و پنجم تعطیلات تابستان به ترتیب 314 هزار و 408 هزار تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل به ثبت رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه در برخی محورهای مواصلاتی استان در روزهای گذشته شاهد ترافیک سنگینی بودیم، افزود: بیشترین ترافیک سنگین از محور اردبیل-سه‌راهی سرعین و نیز اردبیل-آستارا گزارش شده است که در نقطه مقابل آن در محورهایی همچون سائین و نیر شاهد ترافیک روان و نیمه‌سنگین بودیم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: همچنین بیشترین تردد نیز در محورهای سه‌راهی سرعین و آستارا به اردبیل گزارش شده بود که با استقرار نیروهای پلیس راه استان در این محورها از حجم ترافیک سنگین کاسته شد که از رانندگان و مسافرانی که قصد سفر به اردبیل را دارند تقاضا داریم تا به منظور حفظ ایمنی و تسریع مدت زمان مسافرت خود محور سرچم-اردبیل را نیز برای سفر خود به این استان مدنظر داشته باشند تا هم از حجم ترافیک در مسیر شمال استان کاسته شده و هم شاهد حوادث رانندگی دلخراشی در سطح جاده ناشی از بی‌احتیاطی و سنگینی بار ترافیک نباشیم.

 

رحمتی ادامه داد: در روزهای گذشته طبق ارزیابی انجام شده و آمار دقیق به دست رسیده بیشترین تردد خودرو از محور سرعین-اردبیل به ما گزارش شده است که دیروز مجموع تردد خودروها و مسافرین به صورت رفت و بازگشت 32 هزار و 500 تردد ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چند درصدی را نشان می‌دهد.

 

وی اظهار کرد: هم‌اکنون در برخی مقاطع از جمله ورودی تونل ترافیک سنگین حاکم است و در سایر مبادی ترافیک نیمه‌سنگین و روانی گزارش شده که در برخی مقاطع نیز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم اما از رانندگان و مسافرانی که قصد سفر به اردبیل را دارند تقاضا داریم تا در مدت سفر خود هرگز از سرعت مطمئنه تجاوز نکرده و نکات ایمنی و هشدارهای ماموران پلیس راه را مدنظر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.