| کد خبر: 88127 |

نمایشگاه کتاب شهر آفتاب در ایستگاه تاریخ؛

خاطره‌بازی با اتوبوس‌های «طهران قدیم» + تصاویر

تین نیوز | نمایشگاه کتاب امسال در شهر آفتاب محلی برای خاطره‌بازی با اتوبوس‌های «طهران قدیم» شده است.

این روزها (اردیبهشت 95) در شهر آفتاب تهران، نمایشگاه بین المللی کتاب در حال برگزاری است و علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه می‌توانند در کنار بهره‌گیری از انبوه کتب با تخفیف‌های متعدد از تسهیلات دیگر فضای نمایشگاهی لذت ببرند که یکی از این موارد نمایشگاه اتوبوس‌های «طهران قدیم» است.
 

 


نمایشگاه بین المللی کتاب 95 تهران بیست و نهمین دوره، در تاریخ 15 الی 25 اردیبهشت ماه 95 در محل نمایشگاهی شهر آفتاب در حال برگزاری است.
 

 


همچنین کسانی که قصد دارند از طریق مترو خود را به نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برسانند، حتماً در ایستگاه شاهد پیاده شوند و نباید در ایستگاه حرم پیاده شوند، زیرا پس از پیاده شدن در ایستگاه شاهد با قطار دیگری به مقصد نهایی شهر آفتاب انتقال پیدا می‌کنند.
 

 


بنابراین کسانی که می‌خواهند با مترو به نمایشگاه کتاب بروند باید به این نکته توجه کنند که قطارهای خط یک ، یکی در میان عازم نمایشگاه می‌شوند. یعنی یک قطار به کهریزک می‌رود و دیگری به شهرآفتاب و اگر سوار قطار کهریزک شوید باید در ایستگاه شاهد پیاده و منتظر قطار بعدی شوید.
 

 


اگر با خودروی شخصی قصد رسیدن به شهر آفتاب دارید باید نخست وارد آزادراه خلیج فارس شد و اتوبان‌های امام علی، چمران و آیت‌الله سعیدی و در نهایت به آزادراه خلیج فارس رسید، شهر کتاب دقیقاً در ضلع روبه‌روی حرم مطهر قرار گرفته است و اگر قصد دارید با اتوبوس به نمایشگاه کتاب بروید می‌توانید از میدان‌های تجریش، میدان صنعت،‌ میدان نوبنیاد، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهرانپارس، میدان آزادی، میدان راه آهن، ترمینال جنوب، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد؛ سوار اتوبوس‌های شهر آفتاب نمایشگاه کتاب شوید، همچنین با تاکسی‌ و یا ون‌ نیز می‌توانید از میدان‌های تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد که به نمایشگاه کتاب می‌روند، استفاده کنید.
 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.