| کد خبر: 155023 |

حسن زاده در حاشیه اتاق فکر سازمان بنادرعنوان کرد :

تعیین اپراتور بندر شهید رجایی تا یک ماه دیگر

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از مراحل پایانی مزایده تعیین اپراتور بندری، بندر شهید رجایی خبرداد.

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از مراحل پایانی مزایده تعیین اپراتور بندری، بندر شهید رجایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مانا، محمد علی حسن زاده که در حاشیه سی و یکمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی در جمع خبرنگاران گفت: برای حل اختلافات در زمینه بندر کاسپین مذاکراتی با سازمان مناطق آزاد کشور و منطقه آزاد کاسپین در سطح مدیران آغاز شده است .

وی در این باره افزود: هدف از این مذاکرات دستیابی به تفاهم نامه ای است که طی آن چالش های فی ما بین حل و فصل شود.

حسن زاده با بیان اینکه پروژه هایی مانند بندر کاسپین از سوی بخش دیگری از دولت انجام شده و همانند دیگر پروژه ها سرمایه ملی است خاطر نشان کرد: هدف این نیست که در شمال کشور ظرفیت مازاد ایجاد شود بنابراین تمام بنادر کشور در حوزه حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی قرار می گیرد به این دلیل برای اجرای استانداردهای قانونی تفاهم نامه ای با سازمان مناطق آزاد در حال تدوین است تا حقوق قانونی طرفین احصا شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در زمینه وضعیت پروژه فاز 3 بندر شهید رجایی گفت: مناقصه این پروژه در حال برگزاری است و تا دو ماه دیگر نتیجه آن نهایی خواهد شد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه مزایده تعیین اپراتور بندری بندر شهید رجایی در مراحل پایانی قراردارد، اظهار داشت: تلاش می شود تا یک ماه دیگر اپراتور بندر شهید رجایی مشخص و اعلام شود.

حسن زاده همچنین با اشاره به مزایده اپراتوری بندر امام خمینی(ره) گفت: مزایده اپراتور کانتینر بندر امام خمینی(ره) تا یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که با توجه به کاهش عملیات بندری در بنادر شمالی برای خروج این بنادر از وضعیت رکود نسبی چه برنامه ای وجود دارد، اظهار داشت: تلاش می شود در بنادر شمالی با توسعه صادرات مشکل این بنادر مرتفع شود به همین دلیل چند تفاهم نامه در این زمینه با سازمان های متولی به امضا رسیده است که بزودی همانند بندر نوشهر اجرایی خواهد شد.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.