| کد خبر: 144709 |

درخواست رییس اتاق بازرگانی از وزیر صنعت

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی ایران معتقد است دولت تحت هیچ شرایطی بدون بخش خصوصی نمی‌تواند نسبت به مشکلات فائق شود.

تین نیوز

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی ایران معتقد است دولت تحت هیچ شرایطی بدون بخش خصوصی نمی‌تواند نسبت به مشکلات فائق شود.

به گزارش ایسنا، غلامحسین شافعی در در آیین معارفه و تکریم محمد شریعتمداری و محمدرضا نعمت زاده به عنوان وزرای سابق و حاضر صنعت، معدن و تجارت که صبح امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت کشور برگزار شد، بیان کرد: یک خواسته در حضور معاون اول ریاست جمهوری از وزیر صنعت، معدن و تجارت دارم و آن این است که مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی عملیاتی شود چرا که دولت تحت هیچ شرایطی بدون کمک بخش خصوصی نمی‌تواند نسبت به مشکلات فائق آید.

وی با اشاره به این که شریعتمداری یار دیرین بخشی از اقتصاد کشور است و سابقه طولانی در مشارکت با بخش خصوصی دارد، عنوان کرد: حال که صحبت از بحث واگذاری و تصدیگری‌هاست باید چند سوال را مطرح کنم این که در زمان حضور شریعتمداری در وزارت بازرگانی، سازمان قند و شکر چه شد؟ مصرف شهر و روستا با چه سرنوشتی روبه‌رو شد؟ چه تغییراتی در حمل و نقل دولتی ایجاد شد؟

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی ایران افزود: در زمان حضور شریعتمداری در وزارت بازرگانی تلاطم بسیاری در موضوع تثبیت تعرفه‌ها وجود داشت اما با تصمیمات اتخاذ شده توسط وی آرامش دراین حوزه به وجود آمد. در حال حاضر امیدواریم آنچه به عنوان برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام شده به عمل تبدیل شود و بخش خصوصی نیز آمادگی خود را برای تحقق این موضوع اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.