| کد خبر: 105351 |

◄ رشد ۲۳ درصدی نشست‌وبرخاست هواپیماها در شهریور ماه امسال

تین‌نیوز| آمار ارائه شده از سوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حاکی از رشد ۲۳ درصدی میزان نشست‌وبرخاست هواپیماها نسبت به زمان مشابه در سال گذشته است.

به گزارش تین‌نیوز، در شهریور ماه امسال به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، امام‌خمینی(ره)، شیراز، اهواز، اصفهان، تبریز، بندرعباس، آبادان و یزد پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های ایران بودند.

در این مدت ۱۲ هزار و ۶۱ پرواز در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد صورت گرفت که از طریق این پروازها یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۷۸ مسافر اعزام و پذیرش و ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۶۵۴ کیلوگرم بار ارسال و پست شد.

فرودگاه مهرآباد در شهریور ماه در این مدت ۸ هزار و ۲۹ فروند هواپیما نشست‌وبرخاست داشته و یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۸۵۹ مسافر اعزام و پذیرش و ۱۰ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۵۵۹ کیلوگرم بار ارسال و پست شد. این فرودگاه در نشست‌وبرخاست هواپیما و اعزام و پذیرش مسافر ۳۱ درصد رشد و در ارسال و پست بار ۲۰ درصد رشد داشت.

همچنین در شهریور ماه امسال فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) پذیرای نشست‌وبرخاست ۵ هزار و ۳۰۳ فروند هواپیما و اعزام و پذیرش ۸۷۷ هزار و ۹۹ مسافر بود و ۱۶ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۸۳۸ کیلوگرم بار از طریق این فرودگاه ارسال و پست شد. این آمار گویای رشد ۷ درصدی در نشست‌وبرخاست هواپیما، رشد ۶ درصدی در اعزام و پذیرش مسافر و رشد ۱۰ درصدی در انتقال بار است.

بر اساس آمار ارایه شده در ماهنامه آماری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در شهریور ماه امسال در مجموع ۴۶ فرودگاه کشور ۴۰ هزار و ۶۸۷ نشست‌وبرخاست صورت گرفت که ۵ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۷۴۱ مسافر اعزام و پذیرش و ۵۴ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۵۸۲ کیلوگرم بار ارسال و پست شد.

میزان نشست‌وبرخاست هواپیماها و اعزام و پذیرش مسافران ۲۳ درصد رشد و ارسال و پست بار ۱۷ درصد رشد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته رقم خورده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.