| کد خبر: 166992 |

◄ افتتاح قطعه یک آزادراه تهران-شمال تا پاییز

مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال گفت: طبق بررسی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام‌شده ، قطعه یک آزادراه تهران-شمال تا پایان تابستان 97 باید زیر بار ترافیکی برود ولی شایدتحویل قطعه یک آزادراه تهران شمال به پاییز کشیده شود.

تین نیوز

مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال گفت: طبق بررسی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام‌شده ، قطعه یک آزادراه تهران-شمال تا پایان تابستان 97  باید زیر بار ترافیکی برود ولی شایدتحویل قطعه یک آزادراه تهران شمال به پاییز کشیده شود.

به گزارش تین‌نیوز، سیدبهلول حسینی درباره دلایل تأخیر این آزادراه گفت: دلیل تأخیر چندباره در تکمیل این مسیر اختلاف نظر با برخی معارضین و همچنین ارتقا ایمنی و استانداردهای قطعه یک همسو با معیارهای جهانی است.

او گفت: بیش از 8 شرکت تخصصی از بنیاد مستضعفان و همچنین وزارت راه و شهرسازی به صورت شبانه‌روزی عملیات ساخت قطعه یک آزادراه تهران-شمال را پیگیری می‌کنند و برای تسریع در اتمام این قطعه دو شرکت روسازی نیز به‌صورت شبانه‌روزی در این منطقه فعال هستند.

مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال، با تأکید بر اینکه طبق بررسی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام‌شده باید تا پایان تابستان 97 قطعه یک آزادراه تهران-شمال زیر بار ترافیکی برود اما شاید تحویل قطعه یک آزادراه تهران شمال به پاییز کشیده شود.

حسینی به اخذ استانداردهای پل و تونل‌سازی از کشورهای پیشرفته خارجی در ساخت قطعه یک آزادراه تهران-شمال اشاره کرد و گفت: در این پروژه سعی شده از آخرین متدهای دنیا در زمینهٔ ساخت راه و پل و همچنین تونل استفاده شود.

او حداکثر سرعت مجاز در آزادراه را 100 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: با تکمیل این آزادراه مسیر تهران-شمال 50 کیلومتر کمتر خواهد شد.

مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال درباره نرخ عوارض این آزادراه گفت: با توجه به اینکه نیمی از هزینه‌های ساخت آزادراه تهران-شمال به‌ویژه قطعه یک آن از سوی بنیاد مستضعفان و نیمی دیگر از سوی وزارت راه و شهرسازی تأمین‌شده است ازاین‌رو در خصوص عوارض آن باید این دو دستگاه تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش خانه ملت، حسینی به هزینه 3 هزار میلیارد تومانی برای ساخت 32 کیلومتر مسیر قطعه یک آزادراه تهران شمال تأکید کرد و گفت:  با توجه به اینکه بخش خصوصی در این پروژه حضورداشته نرخ عوارض باید برای تأمین هزینه‌های انجام‌شده آن‌ها منطقی در نظر گرفته شود.

او با بیان اینکه در قطعه 4 آزادراه تهران شمال که 20 کیلومتر بوده 5 هزار تومان عوارض اخذ می‌شود، افزود: قطعه 4 که بیش از 32 کیلومتر است به‌طور حتم رقمی بیش از 5 هزار تومان در نظر گرفته خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • amirreza 9 1

    فازیک!!! طبق معمول وطبق وعده های بی اساس همیشگی اول تابستان96بعدنوروز97بعدتابستان97 واینک احتمالاپاییز97ودوباره بازی بازی بازی با افکار عمومی

  • جانباز جنگ تحمیلی 5 2

    دولت تدبیر و امید بد جوری کشور را دچار ناامیدی و بی تدبیری نمودند متاسفانه!! این آزادراه هم ظاهرا دچار همین بی تدبیری گشته است

  • حسن 13 2

    با احترام به هموطنان عزیزم.
    این آزادراه هیچگاه کاملا تمام نخواهد چون بزرگترین منبع درآمد برای {...} است.
    خدا روح کسانیکه این کشور را آباد کردند و هیچ منتی بر ایران و ایرانی نگذاشتند رحمت کند.

  • شهرام 4 0

    بنظر میرسد نبود تاسیسات برای تونلها دلیل اصلی تاخیر است، مسئولین هم که بصورت جیره بندی حرف میزنند،

  • Tnp 2 1

    بديد به همون خارجيا تمومش كنن

  • حیدری 3 0

    واقعا باعث تاسف است که این پروژه نیز همانند پروژه صدر. امام حسین و...علاوه برتاخیر جند ده سال همانند ارثیه ای است که هر وزیر قول سر خرمن داده و ملت ایران را برای چند سال دیگر دلخوش میکنند. اگر هزینه ها وزمان را در صورت امکان میشود محاسبه نمود قطعا با پیش پا ترین ابزار تا این لحظه میتوانستیم چندین سفینه فضایی به کائنات برای حیات فرستاده بودیم و...................

  • ناشناس 2 0

    ای ای آبان ماه 97 هم تمام شششد ولی این آزادراه افتتاح نشد که نشد/......