| کد خبر: 87366 |

◄ افتتاح ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه در آذرماه سال جاری

تین‌نیوز| مدیر کل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی با اعلام اینکه در حال بهسازی ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه با اعتبار 5 میلیارد تومان هستیم گفت: این پروژه در آذرماه امسال قابل بهره‌برداری است.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از‌ روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کمال پرهیزکار درباره پروژه‌های کلان و قابل افتتاح فرودگاه ارومیه تا پایان خردادماه گفت: ساختمان جدید ایمنی زمینی فرودگاه ارومیه به مساحت هزار‌ و 800 مترمربع با اعتبار 4 میلیارد تومان بنا شده است، به کمک این ساختمان دسترسی به باند و اپرون فرودگاه به آسانی فراهم می‌شود.

پرهیزکار گفت: اکنون این ساختمان 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: به تازگی با اعتباری معادل 1.5 میلیارد تومان 45 دوربین مدار بسته در فرودگاه ارومیه و 18 دوربین مدار بسته در فرودگاه خوی نصب و راه‌اندازی کردیم. اعتبار این پروژه را شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین کرده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی تصریح کرد: ساخت مسجد با صرف 600 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح فرودگاه ارومیه در فصل بهار است. این مسجد به مساحت 400 مترمربع برای دسترسی حجاج، مسافران، کارمندان ارگان‌ها و نهادهای مقیم فرودگاه بنا شده است.

به گفته وی؛ این مسجد به وسیله کمک‌های مردمی، استانداری آذربایجان غربی و شرکت فرودگاه‌ها احداث شده است.

وی یادآور شد: همچنین در حال بهسازی ترمینال داخلی این فرودگاه با اعتبار 5 میلیارد تومان هستیم. این ترمینال با 4 هزار و 480 مترمربع مساحت 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اکنون ترمینال خارجی فرودگاه جایگزین آن شده است. این پروژه در آذرماه امسال قابل بهره‌برداری و افتتاح است.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.