| کد خبر: 29713 |

رئیس کل گمرک: تسهیل تردد مسافران از از گمرک مرزی تمرچین

تین نیوز |  رئیس كل گمرك ایران در بازدید از مرز تمرچین گفت: با فراهم شدن تسهیلات و رفع برخی موانع ، تردد مسافران در گمرك تمرچین آسانتر می شود.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی گمركات استان آذربایجان غربی ، مسعود كرباسیان كه در راس هیأتی به استان آذربایجان غربی سفر كرده است ، در جمع مسئولان محلی و تجار و بازرگانان منطقه كه در محل گمرك تمرچین گرد آمده بودند گفت : هرگونه پیشرفت در گمرك تمرچین منوط به همت و همكاری مردم منطقه است .
وی افزود : مردم باید خواسته های خود را به مسئولان اعلام كنند و در واقع آنها در برابر عمل انجام شده قرار دهند تا شاهد پیشرفت و توسعه امور باشیم .

رئیس كل گمرك ایران در این دیدار ضمن استماع نظرات ، مشكلات و خواسته های حاضران بر ضرورت استقرار نمایندگان اتاق بازرگانی و استاندارد در مرز تمرچین تاكید كرد و خواستار مساعدت دستگاههای مسئول برای ایجاد مكانهای مورد نیاز آنها شد.

معاون وزیر اقتصاد كه همزمان با سفر دكتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و تنی چند از وزرا به شهرستان پیرانشهر سفر كرده است ، همچنین در پاسخ به درخواست فعالان تجاری در زمینه بیمه كامیونها ، ترانشیپ منت و مخازن سوخت و كالاهای موسوم به اجیر بری گفت : با توجه به هزینه های صورت گرفته برای احداث مخازن سوخت این مخازن حتما باید مورد استفاده قرار گیرد.
وی در عین حال در حمل و نقل كالا در منطقه مرزی تمرچین تحت عنوان اجیربری را نامناسب دانست و گفت : این كار در شأن هموطنان ما نیست دكتر كرباسیان همچنین در خصوص رسیدگی به درخواست صاحبان شركتهای تولیدی ایران در عراق با توجه به ناامنی های موجود در این كشور ابراز امیدواری كرد كه مشكلات جاری هرچه سریع تر برطرف شود.

براساس این گزارش پرویز تقوی ناظر گمركات آذربایجان غربی نیز در این دیدار گزارشی از عملكرد گمركات این استان بویژه گمرك تمرچین ارائه كرد و در خصوص مشكلات جاری از جمله وسائل رفاهی و معیشتی و خانه های سازمانی كاركنان خواهان توجه و رسیدگی بیشتر شد.

شایان ذكر است كه علی بعیدی مفرد نیا مدیركل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و محمدحسین باغ عنایت مدیر كل هماهنگی امور استانها دكتر كرباسیان را در این سفر یك روزه همراهی می كردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.