| کد خبر: 162208 |

طرح ایمنی در محور ارومیه – مهاباد اجرایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه از اجرای طرح ایمنی در محور ارومیه – مهاباد خبر داد.

تین نیوز

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه از اجرای طرح ایمنی در محور ارومیه – مهاباد خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، صادق حبیب زاده با بیان اینکه محور ارومیه - مهاباد دارای بیشترین فراوانی نقاط حادثه خیز در بین محورهای استان است افزود: این محور از پرحادثه ترین جاده های ارتباطی استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده ها 185 میله ترافیکی در نقاط پرحادثه محور ارومیه- مهاباد مورد بهره برداری قرار گرفت عنوان کرد: دو چراغ چشمک زن تک خانه خورشیدی در نقطه پرحادثه محور ارومیه- تبریز واقع در تقاطع قصور محور شهید کلانتری نصب و راه اندازی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه از نصب 21 ضربه گیر ایمنی در محور فوق خبر داد و افزود: برای افزایش ایمنی محور فوق از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شده است.

حبیب زاده از اجرای طرح های راهداری و راهسازی در قالب پروژه های اقتصادمقاومتی خبر داد و گفت:اصلاح نقاط پرحادثه و تعمیر و بازسازی ابنیه فنی با استفاده از امکانات و نیروهای این اداره عملیاتی شده و تاثیر بسزایی در افزایش شاخص های ایمنی جادهای داشته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه ادامه داد: در زمستان امسال که شاهد بارش های برف و کولاک های متعدد در سطح جاده ها بودیم اما با تلاش بی وقفه و ایثارگونه عوامل راهداری زمستانی شاهد هیچگونه حادثه ا ی در محورهای حوزه استحفاظی نبودیم.

وی افزود: در طی بارش نزولات آسمانی به دلیل حضور به موقع و مستمر راهداران زحمتکش در سریعترین زمان ممکن عملیات بازگشایی محورها صورت گرفته و تردد ایمن و روان برقرار گردید.

حبیب زاده ایمنی در سطح راهها را جزو اولویت های اصلی اداره دانست و یادآور شد: در زمستان امسال حدود 1370 کیلومتر عملیات برفروبی در سطح محورهای اصلی و فرعی و روستایی انجام شده ،همچنین بالغ بر 2400 تن نمک و 800 تن ماسه مورد استفاده قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات راهداری زمستانی توسط حدود 115 نفر راهدار و با 66 دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب 10 اکیپ که در 7 راهدارخانه شهرستان مستقر بودند انجام گرفته و به بیش از 90 وسیله نقلیه امداد رسانی شده است.

رئیس راهداری شهرستان ارومیه از حضور دیگر ارگانهای دیربط در این زمینه از جمله پلیس راه،هلال احمر و فوریت های پزشکی استان قدردانی کرد .همچنین اطلاع رسانی به موقع اداره کل هواشناسی استان نیز در دستیبابی به این مهم بسیار موثر بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.